Beste mensen.ik ben weer gestopt met de pil!! wij hebben nu 2 kindjes .Een dochter van 3 Shanna en een zoon van 14 maanden Morris. Het is allemaal weer even spannend!! Eerst een maand ontpillen en dan gaan we ervoor.Shanna was in 1 keer raak en Morris een half jaar dus er is geen pijl op te trekken!! Eerst nog proberen om wat af te vallen Ik heb nog heel wat zwangerschapskilo,s over... Je kunt snappen dat de motivatie er niet echt is!! Groetjes Linda
hey wat leuk dat jullie voor een 3e gaan.. ik ben ook gestopt met de pil had vandaag eigenlijk weer moeten beginnen. heb me stopweek gehad maar wer dniet ongi omdat me cyclus in de war is volgens de dokter werd namelijk tijdens de pil ongi. ben beniuewd wanneer ik het nu word kan wel 5 weken duren zei ha. kwam het bij jou gelijk op gang toen je stopte? groetjes
maakt bij mij niet uit met of zonder pil .Ik kan de klok erop gelijk zetten. Dus dat is bij mij geen probleem.
ik ben 13 juni voor het laatst ongi geweest met mn stopweek ik kreeg 1 juli een doorbraakbloeding en had eigenlijk de 11juli weer ongi moeten worden voor mn stopweek. ben he tnu nog steeds niet iemand een idee? ben wel gestopt met de pil nu. alvast bedankt.
ja idd kheb voor de zekerheid maar een test gedaan maar die was nega dus zal ik echt moeten afwachten wanneer de duivels komen.