Hoi allemaal, Bijna 3 weken geleden een miskraam gehad en ik wil graag snel voor een 2de keer gaan. Ben 32 en dit was mijn eerste zwangerschap. Ik ben met digitale ovulatietesten mijn eisprong aan het zoeken maar tot op heden helaas nog helemaal niets. Kan het zo lang duren? Ik heb 3 zwangerschapstesten nodig gehad om mij er van te overtuigen dat ik niet meer zwanger ben (nog steeds vaak erg misselijk) maar ik vind het moeilijk, rationeel niet, maar gevoelsmatig wel. Heeft iemand hier ervaring mee? Met hoelang het duurt voordat er weer een eisprong is en hoelang het duurt voordat je niet meer misselijk bent. Liefs van mij.
Hoi! Ik lees even mee want zit met dezelfde vraag! Hoe lang was je zwanger? Volgens de gyn krijg ik eerst een menstruatie (onttrekkingsbloeding) en daarna pas weer een normale cyclus met eisprong. Weet niet of dat echt zo is?! Vind het raar namelijk! Ik was 8 weken zwanger en heb een curettage gehad vorige week.
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap vroege miskraam gehad , dag van nod kwam menstruatie / miskraam op gang. Ben nog erg jong 22 jaar. Maar was nog maar net gestopt met de pil die ik 7 jaar had geslikt. Mijn miskraam begon 21 februari en is een week later gestopt , merk bij het afvegen af en toe al een beetje slijm op ! Heb het idee dat mijn eisprong volgende week komt , zit nu op een cyclus van 14 dagen
Dat is helemaal afhankelijk hoe snel je lichaam zich herpakt. Bij mij is het na elke miskraam anders geweest, maar meestal zo'n week of 6 tot een uitschieter van 8 weken. Heb nog niet eerder gehoord dat er geen eisprong zou zijn. Tot 2x toe ook direct zwanger geworden na mk.
Lijkt mij ook heel sterk dat het een eisprong-loze cyclus is. Op de een of andere manier wil mij gyn graag dat ik 1 menstruatie afwacht Ik zei namelijk dat ik er meteen weer voor wilde gaan, maar mijn gyn zei dat je dan een verhoogde kans hebt op een miskraam en dat er geen eisprong plaatsvindt.... Geheel tegenstrijdig
Precies een maand na mijn miskraam werd ik weer ongesteld.. Nu zit ik in ronde 2 na mijn miskraam en ik had gisteravond een positieve ovulatietest op cyclusdag 11.. Het ligt er maar net aan of je lichaam snel herstelt van de miskraam.. Dat is bij iedereen anders.. Ik was 7 weken zwanger..
Ik heb gisteren ook een miskraam gehad en tegen mij zeiden ze het 4/5/6 weken duren voordat er een menstruatie komt en dan ben je weer vruchtbaar. Ook wordt er gezegd dat je de 3 maanden na de miskraam heel erg vruchtbaar bent en dat de kans dan groot is op een volgende zwangerschap. Mijn moeder heeftveen miskraam gehad met 5 maanden zwangerschap en die was binnen 3 maanden weer zwanger en hetzelfde verhaal bij mijn buren de ouders dus ja...
Ik heb helaas ook een miskraam gehad, wat nu nog bezig is, zit nog met weeën op de bank. Wij willen toch ook graag weer proberen. Ben nu al 5dagen aan het bloeden maar duurt het echt nog 4-6 weken voordat er weer een eisprong komt?
De misselijkheid was bijna meteen over na de miskraam. Een eisprong kreeg ik de 1e keer na 7 weken en de andere keren na 3 weken. Heb van mezelf ook wel lange cyclussen, maar na de miskramen zijn ze best kort voor mijn doen. Succes hopelijk krijg je snel je eisprong!
Ik heb op 3 januari 2014 een miskraam gehad. Ik heb bloed verloren tot donderdag 9 januari. Ik kreeg mijn eisprong op donderdag 16 januari. Ik voel mijn eisprong altijd en op 30 januari had ik meteen een positieve test!! Het kan snel gaan en het kan ook even duren is bij iedereen anders denk ik. Succes!! ps je hoeft niet een maand te wachten hoor, als je lichaam er klaar voor is dan lukt het gewoon.
Wat fijn dat het ook snel kan gaan! Kun je nou wel of niet een eisprong krijgen als je nog hcg in je lichaam hebt?
Ik heb in sep een MA gehad bij 8 weken. Met cytotec is toen de miskraam opgewekt. 2 weken na het innemen van de Cytotec controleecho gehad om te kijken of ik helemaal schoon was en gyn kon toen zien dat er een eitje op springen stond.
Hier ook dezelfde vraag. 28 januari met 7 weken een MK gehad. Is vanzelf afgekomen en heb nog 1 week gebloed. Ik erg gevoelige borsten ervoor maar dat stopte op de dag dat bloeden begon. Op 23 februari test gehaald om te kijken of het negatief was. Dat was gelukkig zo. Nu sinds een dikke week weer mega gevoelige borsten. Ben nu 6 weken na de miskraam en nog altijd niet ongesteld. Iemand een idee?
Leske00, kan je niet weer zwanger zijn? Je kunt je eisprong wel gehad hebben. . Ik zou nog eens een testje doen als ik jou was!