Hallo allemaal, Een vraagje , ik ben benieuwd of er meerdere mensen zijn die dit hebben meegemaakt.. De test gaf bij mij 10 dagen geleden aan 2-3 weken zwanger van clearblue Nu had ik helemaal al geen symptomen en pas de laatste paar dagen een beetje een gevoel van neiging tot spugen, Geen. 1 symptoom ervan, Van de week ook bruin verlies gehad en nog steeds een klein beetje, 1 dag dat t bloed was na het afvegen, dat zag er wel veel uit, Ook een rare buikpijn die ik niet herkende, en afgelopen dagen last van rug en buik. Leken op heeelee lichte weeën. Maar verder geen bloed verlies gehad meer. Van de week toch naar de dokter voor die rare buikpijn of het wel goed zat en niet in de baarmoeder, ondertussen had ik 5,6 weken moeten zijn, Vanaf mn laatste menstruatie berekend. Bij de echo zagen ze bijna niks, ja een ringetje maar het was zoooo klein, je kon niet zien of er wat in zat, de Gyn. Gaf aan dat het wel goed zat maar het vruchtje de grote had van , net overtijd, Nou heb ik wel een lange cyclus van 30/35 dagen . Maar als de echo kijkt op iets wat net. 4 dagen overtijd zou zijn, dan twijfel ik of het gestopt is en niet doorgezet heeft.., of heb ik een late ovulatie gehad.. Wie heeft dit nog meer meegemaakt? De Gyn gaf wel aan dat ik moest rekenen op een vroege miskraam. De kans is er wel dat het goed is, maar dan zou het wel heeel raar zijn., dat de test 10 dagen geleden 2-3weken aangaf.. Iemand ervaring?