diksap

Discussie in 'Voeding' gestart door Tinkerbell81, 6 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    wanneer zijn jullie begonnen met geven van diksap (aardbeinensmaak)? Ik geef mijn zoontje wel wat water zo tussen de voedingen door, maar heb in dekoelkast nog een fles biologische diksap van AH staan van mijn nichtjes...Begin je pas met geven van diksap met het 1e hapje? (daar wacht ik namelijk nog even mee ivm allergieen)
    En hoelang is een fles diksap in de koelkast houdbaar zo'n beetje? Heb hem begin juni open gemaakt maar zou ook niet weten of dat nog kan gerbuiken?
    (optie om zelf te testen is niet zon goed idee aangezien ik het al echt nie lekker vind als hij nog goed is) :)
     
  2. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    uh met die aardbeiensmaakl bedoelde ik eigenlijk dat ik die heb...en niet wanneer jullie met dat smaakje zijn begonnen maar in algemeen....
    mm lekker duidelijk ben ik vandaag haha
     
  3. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Beste is om te wachten met bijvoeding tot 6 mnd, ik lees dat je nog ff wacht met hapjes ed (bijvoeding) dus zou het logisch zijn als je ook nog ff wacht met diksap. Alles anders dan melk is officieel bijvoeding maar er zijn kids die het nu al krijgen... en er zijn kids die wachten tot 6 mnd. Ikzelf geef pas echt iets anders als ze 6 mnd zijn (geweest)
     
  4. Bumbaloe

    Bumbaloe Actief lid

    1 jun 2007
    372
    0
    0
    Diksap kun je vergelijken met fruithapjes en dus bijvoeding. als je met hapjes wacht tot 6 maanden dan beter ook met diksap wachten tot die tijd.
    Daarnaast zou ik niet voor de aarbei variant kiezen bij kinderen met een verhoogde kans op allerge wat aardbeien zijn hoog allergeen.
     
  5. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    okee hartstikke bedankt
    dan begin ik gewoon met 6 maanden met " naturel" appel
    geef ik nu maar gewoon water valt ook in de trek
     

Deel Deze Pagina