kledingringen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tweety, 23 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik kwam deze in diverse toppics tegen helaas nog geen antwoord gekregen op de pbtjes die ik gestuurd heb(kan nog komen natuurlijk)

maar misschien weet iemand het hier ook. waar kan je deze kopen. ik heb op google een en ander al het een en ander gevonden maar misschien heft iemand ze hier ook nog liggen. ik hoor het graag.

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.785
    18.949
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb ze desijds in een vlaag van nesteldrang zelf gemaakt. Gewoon van twee lagen stevig papier op elkaar. Karton kan natuurlijk ook,maar dat had ik niet in een leuk kleurtje. Dat is ook niet zo moeilijk hoor. Dus mocht je ze niet kunnen kopen voor een redelijke rijs is dat misschien een optie.

3. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Ik heb de kledingringen gekocht op de website Winkelmateriaal (.nl), waren daar maar iets van 70ct per stuk :)

Er kwam wel nog verzendkosten bij natuurlijk maar ik heb ze inmiddels binnen en ben erg wel erg blij mee. Schept een beetje orde in de volle kledingkast ;)

4. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Heb nu 4 maten in de kast hangen, van 50 tm 68. 50 rechts en dan per maat naar links. Tussen de maten in evt een leeg hangertje of iets anders ertussen. Je kunt vrij makkelijk zonder, maar het hangt bij mii niet strak tegen elkaar,zoveel kleding is het niet. Als ik meer zou hebben zou ik de gedragen maat ophangen + de maat die erna komt. De rest op de plank of in zo'n afsluitbaar kratje

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
  6. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ik heb deze in een creatieve bui zelf gemaakt:

Bijgevoegde bestanden:

7. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Hihi nog nooit van gehoord natuurlijk wel in een kledingwinkel ....

Maar dan vraag.ik me af... Ben ik dan de enige die week welke maat alles is? Heb die ringen er.tussen daar echt.niet voor.nodig

8. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Nov mama, ondanks dat ik een overvolle kast heb ken ik de maten ook van buiten 😊

9. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb ze inmiddels ook op internet gevonden en besteld. Nog niet in huis trouwens. Op een ander topic kreeg ik commentaar dat t een stom idee was... Maar een vriendin van me zei wel wat nuttigs... Van sommige merken vallen de maatjes kleiner uit dan van andere merken. Hang je ze dan toch per maat? Of misschien ringen met klein, huidig en groot?

Ik heb ze overig in blanco besteld en ga ze zelf versieren.

Deel Deze Pagina