Ik heb vrijdag een bruiloft. Nu heb ik een aantal leuke jurkjes én een mooie pencilskirt, maar ik kan maar niet beslissen wat ik aan zal doen. De jurkjes:
Zeker de linker. Ik vind de rechtse heel leuk, maar niet echt "chic" genoeg voor een bruiloft. En de middelste, daar zit veel wit in. Vind ik ook niet zo geschikt. De linker is precies goed Mooie hakkenschoenen, accesoires en een mooi kapsel en klaar!
ik heb per ongeluk gestemd op de pencil skirt.... Ik wilde eigenlijk voor het zwart witte jurkje gaan. Maar blijft lastig om te kiezen zonder te zien wie het draagt
Ik vind de rechtse wel erg mooi, maar niet zeker of het voor een bruiloft kan (dat zal dan liggen aan hoe de rest erbij loopt) anders de rechtse die vind ik ook mooi en netjes
Wat mij betreft de zwart-witte. Vind ik echt leuk. Het jurkje is ook niet van dat type dat je je zou kunnen vergissen met de bruid. Als tweede wat mij betreft de rode. Ik heb het totaal niet met prints, dus die linkse vind ik echt niks.
Wat is die roze gaaf!! Waar komen ze vandaan? M'n broertje trouwt in augustus en als k straks bevallen ben wil ik ook op zoek naar een mooie jurk 😊
Komen alle bij Vintage kleding online | Retro kleding | TopVintage.nl vandaan, maar daar niet meer verkrijgbaar. Je kunt ook nog kijken op www.succubus.nl kijken.
Meeste stemmen nu voor de polkadot-pencil. Die is ook erg leuk, ook mijn mans favoriet (want strak ), maar ik twijfel toch nog. Ik heb 'm al eens eerder aan gehad naar een bruiloft, dus dat vind ik toch minder leuk. Slaat nergens op, want niemand van die bruiloft komt op deze bruiloft...