Duidelijk een meisje, toch? Gewoon even voor de zekerheid, zodat ik morgen ook echt roze kan gaan shoppen haha
Ik had afgelopen zaterdag een geslachtsbepaling en zo zag de mijne eruit... hihihi , misschien kun je er een vergelijking uit halen Ik wilde het ook niet helemaal geloven en ben ook zo'n twijfelkont, hoop dat de mevrouw gelijk heeft en het echt een meisje is. Heb je nog meer echo foto's?? Wat denk je bij mij, klopt het antwoord: meisje??
Ze zei dat de 3 streepjes onder het woord: meisje.. de schaamlippen etc zijn, maar mijn eerste is een jongen en daar had ik pas een pretecho met 26 weken en hier al met 17 weken. En de pretecho van de eerste is alweer 6 jaar geleden
sorry maar ik zie helemaal niets in je echo niet waar iets zou moeten zitten zelfs niet eens de vorm van een baby heb je geen andere foto duidelijker sorry
Zal morgen een nieuwe foto proberen te maken. Maar de foto is opzich niet zo duidelijk......jammer. Zij was er erg zeker van. Probeer morgen een betere foto te maken meiden.
deze foto dan misschien? heb heel erg mijn best gedaan om het erop te krijgen. 1 been is gestrekt, het andere been een klein beetje gebogen maar staat er niet op het onderste been.
Het ene gestrekte been zie je wel (het bovenste been) Dan het onderste been heeeeeeel vaag het is licht gebogen en dan daar tussenin het hamburgertje? oooo nu ben ik weer zo'n onzekere muts. terwijl zei zij je kan zoveel roze kopen als je wilt, en dan nog maak ik me gek, ik ben zo'n muts hihi
Ik zie zelf niet zo heel duidelijk een hamburgertje, maar wat ik al helemaal niet zie is een uitsteeksel en balletjes hihi. Zelf afgelopen vrijdag heel duidelijk schaamlippen kunnen zien, maar kan nu niet zo 123 de foto op de pc zetten. Zou er ook vanuit gaan dat ze het goed heeft hoor. Als ze niet zeker zou zijn zou dat ook echt wel gezegd zijn..
Heb nog naar een ander echo bureau gemaild, blijf maar piekeren en denken en naar de foto kijken pfff
Anders toch 20wk echo afwachten voor bevestiging? ik zie het wel, dat hamburgertje.. maar omdat t best vaag is had t ook iets anders kunnen zijn wat niet helemaal duidelijk is....hehe lastig he? gewoon nog 3weekjes geduld!
Volgens mij bewoog ze net op het moment van de foto waardoor de streepjes beetje vaag weglopen....heb er niet van geslapen vannacht! Wilde juist niet meer wachten tot de 20 weken daarom eerder de bepaling. Zij was er ook vast van overtuigd en ik kon zoveel roze kopen als ik wilde zei ze, maar bij thuiskomst op de foto zie ik het wel als ik goed kijk maar toch twijfel ik. Ze zei het wordt echt geen jongen meer, maar ja niemand kan iets van de foto maken......balen zeg!
hey, ik zie duidelijk 3 streepjes hoor. Idd lijkt het een beetje 'uitgeveegd' door de beweging die de baby op dat moment waarschijnlijk maakte! Geen zorgen: het wordt gewoon een meisje! Geniet van het shoppen.
Maar de foto is ook HEEL erg onduidelijk. Kan je hem niet inscannen? Dan kunnen wij ook echt zien wat jij thuis ook ziet Maar ik zou gewoon het echobureau vertrouwen, zij doet het VEEL vaker dan wij
Bedankt dames geeft me al meer moed haha! Heb het echobureau gebeld, en mag om 11 uur even terug komen dan probeert ze het opnieuw duidelijk op de foto te krijgen voor me. Deze is inderdaad heeeeeel erg onduidelijk, kan er zelf wel 3 streepjes uithalen en zij was vast besloten, maar wil ook wel een duidelijke foto hebben voor de zekerheid. Kan ik vanmiddag tenminsten naar dat leuke winkeltje waar sale is u, hopelijkdurf ik dat? Haha
ik vind het echt super dat je weer mag komen voor een nieuwe foto al is het alleen een duidelijke foto, sorry op de tweede foto zie ik het ook niet, kan me overigens niet voorstellen dat de echoscopiste het niet heeft gezien anders was ze niet zo duidelijk geweest in koop maar roze, echter is het niet eerlijk om te zeggen jaa hoor ik zie het terwijl ik het eigenlijk niet zie, sorry dat ik je zo onzeker heb gemaakt
Mama van 5: is niet erg hoor meis helemaal niet, het is allemaal goed gekomen en nu weet ik zelf ook ZEKER dat het een meid gaat worden....toch...? haha! Ze was heel aardig en maakte meteen een nieuwe foto super duidelijk, ze liet me ook ziet hoe het eruit zou zijn bij een jongen, nou duidelijk verschil! Gisteren was ze wat eigenwijs (typisch meisje haha) en vandaag de perfecte houding. Hier zijn de nieuwe foto's nu is het wel duidelijk toch?!