zwanger of neit zwanger???

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ella21, Sep 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ella21

Ella21 Lid

Dec 1, 2010
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden,

Ik heb een vraag,
    ik ben nu 2,5maand overtijd en 10 september een test gedaan negatief en vanmorge weer een test gedaan en weer negatief.

wat kan ik nu doen??

Groetjes Ella

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik denk het beste naar de dokter gaan om te kijken wat er aan de hand is. Misschien kun je een bloedtest laten doen om het zeker te weten. 2,5 maand is wel lang al en dan nog steeds een negatieve test. Ben je pas met de pil gestopt? Ik weet het verder niet natuurlijk, maar kan dat je menstruatie dan nog niet regelmatig is. Dat lees ik hier heel veel. Sterkte!

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik zie nu in een ander bericht dat je een miskraam hebt gehad in mei, vandaar dus dat er een 'gat' zit daar in je menstruaties. Ik heb zelf ook een miskraam gehad dus ik weet hoe vreselijk het is.
    Nou meid, ik zou zeggen, toch nog een keer naar de dokter gaan hoor en uitleggen dat je ermee zit!

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Sorry trouwens dat ik niet even verder had gelezen, zie dat je al lang bezig bent om zwanger te raken dus al lang van de pil af. Veel succes en hopelijk ben je snel wat wijzer, want die onzekerheid is vreselijk!

5. Ella21

Ella21 Lid

Dec 1, 2010
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke ja de dokter heeft me door verwezen naar de gyn maja daar kan ik pas 18 oktober te recht.

heb vanmorge de vk gebelt en moet vanmiddag bij hun een test halen en dan morge ochtend testen en hun willen dan verder gaan kijken.

ja klopt na me miskraam ben ik maar 1x ongestelt geweest, ik wordt gewoon gek van de onder zekerheid.

ja ben nu in november al 4jaar gestopt met de pil.

ik snap me eigen lichaam niet eens meer egt vreselijk om zo te moeten zitten

Groetjes Ella

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,998
    15,618
    113
    Nabij Utrecht
    Ella ik lees hierboven dat je in mei een mk hebt gehad, maar je zegt in een ander topic dat je 25 april ongesteld bent geweest en daarna pas weer op 2 juli ??? Klopt dus niet helemaal allemaal!

Mocht je idd op 25 april en 2 juli voor het laatst ongesteld zijn geweest had je in die tussentijd een cyclus van 68 dagen! Dat zou betekenen dat je op 8 sept je nod had en je nu dus een week overtijd bent (ipv 2,5 maand)!

Ik zou het nog een weekje afwachten en kijken wat de testen dan zeggen!

7. Ella21

Ella21 Lid

Dec 1, 2010
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik vind ook raar allemaal.

heb vnmorge de vk gebelt en moet daar vanmiddag een test halen, die hebbe veel gevoelligeren testen, en dan morge ochtend testen en dan weer bellen.

ben wel benieuwd allemaal

groetjes

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ben ook benieuwd naar die test. Maar na zo'n tijd lijkt me dat je zelf toch al positief had moeten testen ook. Maar ja ik begrijp die onzekerheid héél goed! Ik heb deze maand zelf ook een rare cyclus en rare symptomen (ineens pijnlijke en gezwollen borsten nog na mijn menstruatie en een vreemde menstruatie, maar dit is dus ook mijn 2e cyclus na mijn miskraam)
    je blijft zo steeds in onzekerheid zitten. Daarom zou ik vragen of ze een bloedtest willen doen hoor als er geen duidelijkheid komt met die test morgenvroeg.

9. Ella21

Ella21 Lid

Dec 1, 2010
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke das ook vervelend dat je rare cyclus hebt.

ja ben benieuwd wat die test morge is,

als die positief is moet ik maandag gelijk echo laten maken, en als die negatief is dan gaan de vk kijken wat ze dan gaan doen

Groetjes

10. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    En, heb je nog getest?

Groetjes

11. Ella21

Ella21 Lid

Dec 1, 2010
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    heey, neej heb niet meer getest ben in middels nu 93 dagen overtijd.
    ik weet gewoon niet of ik nog moet testen of wat dan ook.

srry voor de laate reactie

ik moet hee de week werken, lekker baby verwennen haha

Groetjes Ella

Share This Page