de eerste 47 uur (geteld vanaf een uur goede weeën om de 3 min) de tweede 2,5 vanaf de eerste wee tot uitdrijving
8 uur 's ochtends braken mijn vliezen. rond 2 uur regelmatige weeen toen mocht ik in het ziekenhuis blijven rond 7 uur persweeen en om 19:58 was nina geboren
De eerste dinsdagavond 20:30 eerste wee en donderdagochtend 10:47 bevallen De tweede zondagochtend wat gerommel,daarna van 12-15 wat menstruatiekramp. Dat stopte en is om 17uur weer opnieuw begonnen en ben toen om 23:05 bevallen. Dus echt actieve weeentijd ongeveer 6uur.
15dec 11:00u gestript, wat volgte met directe weeën, 14:00u al elke minuut... 16dec 14:15u dmv spoedkeizersnede is hij geboren
54 uur vanaf de eerste weeën, die begonnen snachts. Ochtend daarna braken mijn vliezen maar ik bleef op 1cm zitten en weeën werden onregelmatig.. uiteindelijk na 24 uur na gebroken vliezen naar het ziekenhuis, pilletje gekregen en weeën opwekkers en pas 48 uur na gebroken vliezen kwam ze eindelijk.. Hopelijk gaat de volgende wel sneller Het persen ging wel in 10 minuten..
5u 'sochtends de eerste weeen. 's avonds 23.30 kwam de VK en khad 2cm ontsluiting. Om 2:30u had ik 3cm ontsluiting. Vliezen werden door haar gebroken. Daarna ging het wel snel totdat ik mocht persen. Vanaf dit moment 1,5 gedaan over de persweeen. Uiteindelijk is mijn sterrekijkertje geboren om 7:35
Mijn vliezen braken om 22.30. Vrijwel meteen heeeeeele lichte krampjes (amper voelbaar). Vanaf 01.00 werd het wat serieuzer. Zoonlief lag om 07.38 op mijn buik. Vanaf het breken van de vliezen dus 9 uur, vanaf de eerste serieuze wee 6,5 uur. Best netjes voor een 1e, vond ik!
Ongeveer 19 uur vanaf de eerste wee. Vanaf regelmatige weeen om de 3 a 4 minuten zo'n 13 uur. Zoontje was een sterrenkijker.
Vanaf de eerste wee, tot geboorte....19 uur. 47 minuten geperst. Nu zwanger van de 2de. Hopelijk gaat die iets sneller
Om 17:30 braken m'n vliezen, al vrij snel kreeg ik weeën snel achter elkaar. Om 19:15 al 7cm ontsluiting en om 21:21 is ons zoontje geboren. Alles bij elkaar nog geen 4 uur dus, vond het ook echt niets voorstellen qua pijn e.d. Droombevalling dus
De eerste echte wee kreeg ik om half 10 sochtends, en ons meisje is geboren om 14.12 smiddags. Dus zo'n 4 en een half uur.
Jeetje meiden, zit best aardig wat verschil tussen de verhalen. Ik ben echt heel erg benieuwd hoe het bij mij zal verlopen!
Eerste 12 uur. Tweede 51 minuten en derde nog geen drie uur. Ben dus heel benieuwd hoelang het deze keer gaat duren.
5 uur en 15 min Vanuit het niets gebroken vliezen en gelijk weeën. Na 2 uur 5 cm ontsluiting, Na 4 uur 10 cm ontsluiting 1 uur geperst maar schoot niet op en meisje vond het niet meer zo fijn dus met knip en vacuüm ter wereld gekomen Vond het reuze meevallen allemaal echt waar!! Qua pijn maar ook zeker de vacuüm Dacht gelijk erna owwww was dit het nou??
Ik ben ingeleid en had al 4 cm ontsluiting. Om 8.00 hebben ze de vliezen gebroken en om half 9 kreeg ik de eerste echte en lange wee. Om 10.00 hebben ze infuus aangesloten en kreeg ik snel op elkaar weeen. Wel goed weg te puffen. Om 11.13 uur is mijn zoontje geboren. Erg snel gegaan dus voor een 1e kindje.