eerste: eerste krampje rond 12:00, maar geen idee dat het begonnen was. om 19:30 echt pijnlijk en vk gebeld, net na 24:00 was hij er iets meer dan 5 uur dus. Hij is met 2 persweeen geboren. Bij de tweede had ik al 17 weken weeen, maar vanaf het moment dat ik elke 2 minuten weeen had en het niet meer afnam heeft het 5 uur geduurd. Hij is met 3 persweeen geboren, waarvan ik er een weg moest puffen toen t hoofdje stond
Zaterdag hele dag last van gewone buikpijn en wat rugpijn dacht ik... Na 18.00 werd dat erger en gingik vor de zekereheid de tijden opmeten.. Om de 7 min , 30 sec rare pijn... Toch maar verloskundige gebelt rond 24.00 en ze zei niets aan de hand.... Uurtje later verloor ik wat bloed en raakte ff in paniek! Weer gebeld en toen kwamen ze maar even langs om me gerust te stellen. Bleek ik bij onderzoek al 5 cm ontsluiting te hebben...... Uiteindelijk om half 3 in de ochtend in t ziekenhuis aangekomen en bevallen om 14:58! Persweeen 3 min en toen was onze prachtige dochter er!
Mijn eerste bevalling duurde 3 uur waarvan 10 min persen (40.2) Tweede bevalling 2 uurtjes met 1 perswee ( 39.3) Vliezen zijn thuis gebroken omdat, de baby het niet naar haar zin had.
Mijn eerste bevalling duurde 1 uur en 45 minuten Om kwart over 10 eerste weeën, een uur later 10 cm, toch nog drie kwartier moeten persen en om 12:01 is onze dochter geboren... Ik ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan. De vk zei dat ik moet bellen bij het eerste krampje omdat het anders al in het wiegje ligt eer ze er is
Ik ben ingeleid. Vliezen gebroken+weeënopwekkers om 8.30 uur. Dochterlief is om 16.39 uur geboren, dus 8 uur en 9 minuten. Dag ervoor al ballonkatheter.
Om 4 uur 's nachts braken mijn vliezen, toen naar het ziekenhuis en om 5 uur aan de weeenopwekkers omdat meneer in het vruchtwater gepoept had. Toen in een weeenstorm terecht gekomen en in een klein uur van 5 cm naar 10 cm ontsluiting gegaan. Om 11.26 uur werd de kleine vent geboren. Dus alles bij elkaar 7,5 uur.
Werd wel ingeleid en een weeenstorm pfff.. 5,5 uur totaal, een 12 mn persen en twee goede persweeen en hij was er
eerste kind 7.5 uur met 20 min. persen tweede kind 5.5 uur met 10 min. persen derde kind 5 uur met 3 min. persen
1 uurtje. Van begin tot eind. Met 2 keer persen was ze eruit. Was wel met een flinke weeënstorm. Erg heftig.
De eerste gestript rond 17.30u gelijk resultaat en om 02.06u geboren. De tweede om 23.00u de eerste lichte weeen en om 06.29u geboren. Lekker vlot dus
Om 2 uur braken mijn vliezen spontaan, kwartiertje later begonnen de weeen en die waren al snel regelmatig. Om 14 uur is ze geboren. Vanaf 4cm had ik al enorme persdrang, uiteindelijk 1,5 uur geperst en toen werd het een vacuumverlossing; dochter was groot en een sterrenkijkertje.
eerste vanaf de eerste wee tot geboorte: 5 uur waarvan 45 min persen. 2de vaaf de eerste wee tot geboorte 14 uur waarvan 30 min persen. Ik bleef de hele nacht op 4cm ontsluiting zitten. Nadat me tegen de ochtend de vliezen werden gebroken door de vk..kwamen de weeen weer terug en zo heftig dat ik een ruggenprik kreeg en toen het goed werkte..kreeg ik gelijk pers drang..
Oh ik wou schrijven dat ik het bij mij niet snel genoeg vond gaan maar als ik het zo lees was het bij mij heel netjes. In totaal 8 uur vanaf dat er echt goede weeen waren. Ik liep wel daarvoor al 2 dagen met beginnende weeen die niet goed doorzetten, dus ik was wel moe. Ik was om 11 uur 's ochtends in het ziekenhuis met 4 cm ontsluiting en om kwart over 6 's middags is ze geboren na 3 kwartier persen. Van mij mag het volgende keer nog wel iets sneller gaan. Ik denk dat ik dan ook iets langer wacht voor ik naar het ziekenhuis ga. Je zit je daar ook maar te vervelen anders haha.