Ik was ook veel liever eerder naar het ziekenhuis gegaan. Toen ik meteen in een weeen storm terecht kwam, dacht de vk dat het geen weeen waren die ontsluiting zouden vormen. 2 uur later had ik toch echt wel persdrang, komt ze eindelijk had ik al 8 cm!! Kun je als een gek naar het ziekenhuis. Daar al bij aankomst 10 cm en 45 min geperst
20 uur... Had weeenzwakte en moest naar t ziekenhuis voor weeenopwekkers. Persen was in 20 minuten gepiept.
3 uur s nachts de eerste wee, direct stevige en regelmatige weeën. 5 uur had ik 3 cm. 5.50 uur had ik 8 cm!!! 7.11 is hij geboren. Persen duurde 26 minuten. Dus in totaal iets langer dan 4 uur bezig geweest
Ik zit nu 24 uur in de weeen en ben er ondertussen wel klaar mee haha. Hopelijk word ons mannetje vanavond geboren!
Gooi ik het gemiddelde ook even omhoog. Vanaf de eerste wee tot geboorte kind 37 uur, waarvan een uur en drie kwartier persen. Daarna met vacuüm geboren. Ik kon niet meer. Gek hè. Van je bevalling moet je genieten, maar het had van mij echt wel korter gemogen. Bovendien had ik zo'n 5,5 uur persdrang maar mocht ik nog niet. Maar het eindresultaat....tja daar doe je het voor.
Bij de eerste kreeg ik remmers dus die telt niet, maandag in het ziekenhuis gekomen met 2cm ontsluiting en 48 later op woensdag bevallen. Van de 2e had ik rond etenstijd regelmatige krampen, rond 8en deed het toch wel serieus pijn en half 10 was ik bevallen, ik was in het ziekenhuis rond kwart over 9, dus precies op tijd. Ik had 8cm ontsluiting en na het breken van de vliezen kreeg ik meteen persweeen. 3 keer persen en Jasper was geboren.
Ik had om 10.15 de eerste wee en om 13.40 uur had ik mijn zoon in mijn armen. Heb een klein half uurtje moeten persen.
Mijn bevalling duurde drie uurtjes. Rond 7 uur ´s ochtends braken mijn vliezen en om 10.02 was de kleine man er. 20 minuten geperst.
Mijn vliezen waren woensdagavond gebroken, op zaterdagavond werd mijn dochter geboren (na 70,5 uur). Ik werd ingeleid, want er was geen ontsluiting. Wel al die tijd weeën (met erg veel rugweeën) gehad. Het persen duurde 40 minuten. Waarschijnlijk wilde ze een kerstkindje zijn.
's morgens vroeg scheurtje in de vliezen. 's Avonds rond 9 uur vliezen gebroken in de MacDonalds. Om 10 uur eerste wee. Na 2 weeën direct weeënstorm. Om 11 uur 4/5 cm. Om 3 uur mocht ik persen en om 4.03 is hij geboren.
Bij de 1e: Om 00:00 uur de eerste harde buik/wee en om 7u20 geboren Bij de 2e: Om 00:00 uur de eerste harde buik/wee en om 6u30 geboren Bij de 3e: (ingeleid zonder weeen of ontsluiting) infuus weeopwekkers om half 12. aangesloten, eerste wee om half 1 en om 1u geboren.
Ingeleide bevalling rond 9uur vliezen gebroken. Paar uur later goede weeen en om 21.28u is ze geboren. Dus ongeveer 12-13uur.
vanaf de eerste wee tot aan de geboorte duurde het precies 46 minuten. binnen 30 min ging ik van 3 cm naar volledige ontsluiting. Ik wist niet dat het bestond ZO snel bevallen..ben nog niet aan het idee gewend dat het zo snel gegaan is. Dit is precies een week geleden.. Door de snelle bevalling wel veel last gehad van vervelende na-weeen.
Ik ben zelf gisteravond bevallen mn vliezen braken om 20 over 3, gelijk weeen om vanaf half 4 om de 6 minuten, ongeveer 3 weeen om 6 miniten gehad n toen de weeenstorm in bam weeen om de drie minuten... gelijk naar t zh en hier had ik enkele secondes tussenpozen dus erg heftig maar onze zoon is gezond ter wereld gekomen om iets ober half 10! Net iets meer dan 6 uur dus!
Ik ben 6 mei 2012 bevallen van me eerste kindje de ween begonnen heel sterk om 3 uur snachts om half 7 de vk gebeld kwm om 7 uur kijken en had toen 5 en een half cm wij naar het zh 20 min rijden op de verloskamer aan gekomen 10 cm ontsluiting 8 uur begonnen met persen en om 10.27 is mijn mooie meisje geboren het had 2 uur eerder gebeurd kunnen wezen maar mijn meisje lag sterretjes te kijken al met al zeer mee meegevallen.