Vanmorgen groei en liggingsecho en inderdaad weer een dwarsligger ( nr 2 lag ook in stuit). Vanavond meteen bij de voetreflex deskudnige geweest en ook moxa gedaan. Er beweegt nu van alles in mijn buik en hoop dus dat het nu "spontaan" goed komt, anders maandag een versie in het ziekenhuis. Dit heeft bij nr2 immers ook gewerkt (2 keer zelfs) Zijn er nog andere tips? Ik ben bijna 35 weken, 4e zwangerschap en kleintje ligt overdwars!
Mijn kleine meid lag ook opeens bij de liggingsecho met 37 weken dwars in mijn buik. Omdat ze niet zo groot was en nog alle ruimte om lekker te draaien. Moest toen een weekendje afwachten en op maandag naar het ziekenhuis voor een draaipoging. Gelukkig was ze toen zelf al aardig beter gaan liggen en hebben ze maar een heel klein 'duwtje' hoeven geven. Toen lag ze goed en is ze gelukkig ook zo blijven liggen en ingedaald. Spannend voor je! Succes! Groetjes Gerda
Nu dagelijks moxa: veel activiteit maar ik kan nog niet plaatsen of het gelukt is. Dit harde bol onder mijn maag lijkt weg, maar het blijft lastig te voelen hoe ze nu ligt.
In ieder geval maandag in het ziekenhuis, maar ik heb met de vk afgesproken dat ik ook bij hen mag laten kijken als ik twijfel oid. Misschen doe ik dat straks nog.
De moxa heeft geholpen: ze lag vanmorgen netjes met haar bol beneden. De aankomende tijd wat extra controles, dan zou alles normaal moeten verlopen!