hoe snel groeide jullie buik bij een volgend kindje? Ben erg benieuwd! Ik heb het idee dat die van mij nu al begint te groeien.. Voor mn postuur heb ik al echt weer een buikje..
bij de tweede veeeeel neller toen leek in 40 weken zwanger met 20 weken en nu merk ik al dat mijn baarmoeder al een heel eind boven mijn schaambot zit. ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden van de tweede bij 20 weken zwangerschap
Wauw amfy! Wel een erug mooie buik hoor! Ik was aan het einde van me eerste zwangerschap ook erg dik en rond.. Ben dus ook erg benieuwd hoe het er straks uit gaat zien Ik zal straks kijken of ik via me telefoon een foto kan uploaden.. (dochtertje is nu spelletje doen, dus die krijg ik nu echt niet afgepakt hahaha)
Wauw wat een mooi buikje! M'n eerste zwangerschap duurde het lang dat ik een buikje had, maar aan het eind had ik een iets groter buikje als dat jij nu hebt amfy! Tweede zwangerschap had ik al wat sneller een buik, maar heb het maar tot 23 week mogen dragen. Nu dus afwachten hoe het de volgende ronde gaat!
Dit was vanochtend mijn buikje.. De avond buik (darmen buik) is nog groter hihihi. Je moet wel even met je hoofd meedraaien hahahah
Hier ging ik bij de eerste al snel, maar nu bij de 2e nog harder haha. Soms denken mensen nu al dat ik uitgerekend ben.... Vooral savonds is hij huge. Baarmoeder groeit ook veel harder dan bij de eerste trouwens.
eerste zwangerschap kreeg ik pas vanaf 6 maand een beginnend buikje, nu 23 weken en heb echt al een dikke buik
Wat een mooie buikjes! Heeeel stiekem kan ik niet wachten om weer een buik te hebben.. Aan het einde van de vorige zwangerschap vervloekte ik me buik nog hihihi
Bij de tweede een stuk harder, maar uiteindelijk wel redelijk vergelijkbaar uitgekomen (alleen dus eerder die dikke buik), bij de derde ging het nog harder, maar die is niet echt doorgezet meer na een week of 30 dus is nu iets kleiner wat omvang betreft als bij de eerste twee.
Nu ruim 21 weken van de tweede en sinds een week begint er iets zichtbaar te worden, voor mezelf dan. De buitenwereld ziet nog niks. Zelfde patroon als bij de eerste, ook al had ik het nu wel wat eerder verwacht. Uiteindelijk is het bij de eerste tot het einde toe ook een minibuik gebleven, positiekleding was eigenlijk niet eens echt nodig. Ben benieuwd of er nog verandering in komt bij deze zwangerschap!
mijn buik 14 weken, derde zwangerschap. Eerste keer pas met 5/6 maand zo'n buik en met de tweede rond de 41/2 maand.
Hier is mijn buik weer heel erg klein bij de tweede. Gaat echt gelijk op allemaal. Mijn baarmoeder zat wel sneller hoger, maar qua gewicht en vorm en grootte van de buik zit er nauwelijks verschil in.
Bij alle zwangerschappen niet echt een hele hard groeiende buik gehad. Nu bij de derde gaat het ook weer rustig aan. Mijn buik is net zoals die van masami, alleen ben ik eens zover
Bij de 2e groeide ik al sneller dan bij de 1e maar bij de 3e was er helemaal geen houden aan Toen paste ik met 12 weken al niet meer in mijn gewone broeken Foto van mijn 3e zwangerschap, bij 16 weken en 40 weken