piepeloe, even een vraagje, vrienden van ons geven binnenkort een feestje, en je kan daar gezellig in de hot tub, nu vroeg ik me af of dit wel zo gezond is voor de beebjes om in een bad te gaan zitte van boven de 40 graden. groetjes
Volgens mij wordt boven de 38 graden afgeraden... Maar dat is voor een normaal bad... Ik denk dat als je het niet te bont maakt (bijv. minuutje of 10 erin) dat het wel kan.
Mijn ouders hebben ook een hottub en die staat ongeveer op 36 graden.. ik heb er al een avondje heerlijk ingezeten... volgens mij kan je er best even in badderen..
Mag gewoon hoor! Ik badder altijd in 41 graden en mijn vk vind dat geen punt. Het is echt onzin dat boven een bepaalde temp wordt afgeraden Alleen met gebroken vliezen mag het niet.
Haha daar heb je dus weinig aan...de een die zegt dat het wel mag en de ander die weer zegt daar je t niet moet doen. Ik zou het even aan je verloskundige vragen of aan een verloskundige hier op t forum dan weet je het zeker!
Zover ik weet is het alleen niet verstandig om ineens een sauna in te gaan oid als je dat helemaal niet gewend bent of veel heter te badderen dan je gewend bent. Maar lijkt me prima kunnen hoor... Ik ben vorig weekend met mijn man naar 'n welness resort geweest en heb de saunas over geslagen maar de bubbelbaden niet hoor, heerlijk. Ook een stoombehandeling gehad die volgens hun prima mocht, zolang ik mezelf goed bleef voelen.
Ik heb er ook 1 en om problemen uit de weg te gaan in de zomer houd ik hem lekkrr op 35 graden. Liever het zekere voor het onzekere. Heb namelijk al in meerdere boekjes gelezen dat bijv een heet bat net zo goed word afgeraden als een sauna. Dus zoals ze zeggen.. geniet maar wel de temperatuur met mate gaga
ben met 32 weken heeeeerlijk een dag naar de zwaluwhoeve gegaan!!! enige nacht in mijn zw die ik heb doorgeslapen haha je vruchtwater wordt niet warm hoor maar gaat om hoe jou lichaam reageerd op plotselinge warmte(bloeddruk hartslag etc)
Veel gestelde vragen, FAQ, Sauna, Beauty, Wellnessresort De Zwaluwhoeve in Harderwijk, Veluwe, Gelderland. Uitstekende beautyfarm, Sauna en Beauty, Kuuroord