Ik heb het gevoel dat ik weer in de pubertijd zit met mijn borsten. Ze zijn al behoorlijk groter, staan gespannen en doen zeer! Ik ga binnenkort nieuwe BH's kopen want een paar oude kan ik al niet meer aan.
Hier vanaf een week of 15 echt gegroeid! Verschilt dus per persoon, maar in mijn geval paste m'n bikini's nog op de termijn dat je op vakantie gaat.
In de eerste paar weken 3 cup maten gegroeid. Daana stond het stil. Heb nu sinds vorige week het idee dat mijn nieuwe bh's weer wat krapper worden (krijg indruklijntjes op mijn borsten). Ik vind het dus ook lastig om straks een bikini te kopen
In een paar weken (vrij vroeg in het eerste trimester) van B naar F... Omtrek is gelijk gebleven. Cupmaat is daarna wel stabiel gebleven.
voor 1e zwangerschap D, na 1e zwangerschap en borstvoeding, kleine C, nu weer zwanger en het is nu weer D ( ) en mag wel zo blijven ook
ik ben op de helft en ben 1,5 cup aangekomen. Wat betreft bikini's maakt het echt uit wat voor soort bikini het is. Zoals iemand anders ook al zei, die driehoekbikini's kun je nog veel langer aan (worden hooguit wat bloter), maar van die beugelbikini's daar was ik al heel snel uitgegroeid. Maar als je hem heel leuk vindt zou ik hem gewoon houden en de gok wagen. mocht ie dit jaar toch niet mooi zitten dan bewaar je hem voor volgend jaar!