Hoe snel groeiden jou borsten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Klaartje863, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DigiGee

DigiGee Niet meer actief

Ik heb het gevoel dat ik weer in de pubertijd zit met mijn borsten. Ze zijn al behoorlijk groter, staan gespannen en doen zeer! Ik ga binnenkort nieuwe BH's kopen want een paar oude kan ik al niet meer aan.

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier vanaf een week of 15 echt gegroeid! Verschilt dus per persoon, maar in mijn geval paste m'n bikini's nog op de termijn dat je op vakantie gaat.

3. Knoopster

Knoopster Bekend lid

24 dec 2013
    543
    28
    28
    NULL
    NULL
    In de eerste paar weken 3 cup maten gegroeid. Daana stond het stil.
    Heb nu sinds vorige week het idee dat mijn nieuwe bh's weer wat krapper worden (krijg indruklijntjes op mijn borsten).

Ik vind het dus ook lastig om straks een bikini te kopen

4. Glamour

Glamour Actief lid

18 nov 2012
    169
    0
    16
    zeeland
    Hier met 20 weken van 75c naar 75e hahah, vind het niet zo erg:)

5. Kittie

Kittie Actief lid

30 sep 2013
    107
    0
    0
    In een paar weken (vrij vroeg in het eerste trimester) van B naar F... Omtrek is gelijk gebleven. Cupmaat is daarna wel stabiel gebleven.

6. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    voor 1e zwangerschap D, na 1e zwangerschap en borstvoeding, kleine C, nu weer zwanger en het is nu weer D ( :D ) en mag wel zo blijven ook :p

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    ik ben op de helft en ben 1,5 cup aangekomen. Wat betreft bikini's maakt het echt uit wat voor soort bikini het is. Zoals iemand anders ook al zei, die driehoekbikini's kun je nog veel langer aan (worden hooguit wat bloter), maar van die beugelbikini's daar was ik al heel snel uitgegroeid. Maar als je hem heel leuk vindt zou ik hem gewoon houden en de gok wagen. mocht ie dit jaar toch niet mooi zitten dan bewaar je hem voor volgend jaar!

Deel Deze Pagina