Hoe snel groeien gaatjes dicht (oren)

Discussie in 'De lounge' gestart door mausi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Als kind droeg ik alleen soms oorbellen en mijn gaatjes groeide dan idd dicht, maar mijn moeder duwde dan een keer extra hard (met zweer knopjes met een scherp puntje) met en dan had ik weer een gaat. Ik geloof niet dat ik dat erg vond.

2. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Mijn dochter heeft net een week of 4 geleden oorbellen laten schieten. Daar zeiden ze dat ze de zweerknopjes 6 weken moet inhouden. Dan mogen die eruit en moet ik er wel gelijk bij haar weer andere nieuwe in doen.
    Daarna moet ze een jaar non-stop oorbellen dragen (mag natuurlijk wel wisselen van oorbellen) en na een jaar zeggen ze dan dat het zo goed is genezen dat ze niet meer dicht zullen groeien.
    Bij mij kon ik ze ook zo weer in doen na een jaar of 8.

Maar ik zou er niet teveel vanuit gaan, want zo te lezen zijn er dus wel mensen waarbij de gaatjes dicht groeien.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Na 20 jaar zijn ze nog steeds niet dicht 😑👎🏻

4. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Bij mijzelf kan ik oorbellen gerust een paar jaar eruit laten , die gaatjes blijven open.
    Echter bij mijn dochter is het al een paar keer voorgekomen dat er een oorbel uitging in bed bijv. waarna ik hem er niet meer in kreeg, terwijl ze de oorbellen al zo'n 3 kwart jaar in had sinds ze geprikt waren. Had ze expres zolang er in gelaten omdat ze bij de eerste keer oorbellen prikken na een maand of 4 eruit waren geweest en er toen ook niet meer in gingen. Weer open prikken ging echt niet, voelde echtaldicht aan. Blijft dus lastig

5. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Same here....

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Niet.
    Heb linkse oor 3 gaatjes, rechter oor 3 onder en in oorschelp.
    Heb in oorschelp de oorbel 1 jaar gehad en daarna nooit meer. Is nu nog open en zit al zeker 10 jaar geen oorbel meer in.
    Andere gaatjes gebruik ik alleen de onderste vanaf een jaar of 16. Ben nu 29 en kan er nog steeds in me een oorbel. Nog niet eens een vliesje

Deel Deze Pagina