Hoi hoi Ik wil graag wat bestellen van alieexpres en vroeg me af hoe het in het echt eruit ziet.. dus graag wat voorbeelden van mensen die er wat besteld hebben + een werkelijke foto
Dat verschilt echt héél erg. Soms krijg ik iets binnen wat er gewoon okay uitziet (maar ook niet meer dan dat, maar dat mag je ook niet verwachten voor die prijzen) en soms krijg ik iets binnen waar ik 3 kilo aan losse draden van af moet halen, scheef genaaid, scheuren erin.. Dus tja, er valt eigenlijk niet zoveel over te zeggen vooraf Voorbeeldje;
Misschien had ik pech maar alles wat ik besteld had aan kleding was buitengewoon slecht. Ze leken totaal niet op het plaatje, voor dat prijs kan je beter iets op de markt halen of in de uitverkoop. Ik wacht ook op betere ervaringen, want er zijn vast ook goede winkels tussen.
Ik heb er tot nu toe qua kleding alleen een Elsa jurkje besteld voor dochterlief, het enige wat afweek was de kleur (lichtblauw op de foto op de site, mintgroen in het echt), verder zit hij echt heel goed in elkaar, alleen Elsa laat los met wassen. Ik heb haar nu 2x vast gestreken en ga hem dus niet meer in de machine stoppen maar gewoon handwas. Hier dus tevreden!
Dat is wel heel slordig haha Dus t is een beetje 50/50 haha. Ben benieuwd naar meer ervaringen en voorbeelden
Ik heb een keer op een bestelling zo lang op moeten wachten. Ik weet nu even niet meer of ik het ook daarna daadwerkelijk HEB ontvangen. voor de rest prima
Mijn eerste bestelling waren alle shirtjes te groot (maar dat liever dan te klein). voor een gedeelte heb ik om die reden een deel van het geld terug gekregen (was meer maar 92 dan maat 68 zeg maar, dus mocht nog een jaar in de kast wachten). de 100% katoenen shirtjes waren prima van kwaliteit, maar de kunststof uitvoeringen duidelijk minder, erg zweterig en vreemd qua verhouding. Het bruidsmeisjesjurkje van 15 dollar was geweldig en paste prima (goed de maattabel erbij gepakt dit keer), wel met het tule blijven haken waardoor er nu een gat in zit, maar dat was met elk jurkje gebeurd.
Kijks eens op facebook aliexpress tips en truks. Hier ook al veel besteld en goede maar ook mindere dingen er bij. verder uiterst tevreden
Wij hebben er een paar boxpakjes en jurkjes besteld. Ziet er gewoon goed uit, had bijvoorbeeld zo bij de h&m of soortgelijke winkel vandaan kunnen komen. Let wel goed op de daadwerkelijke centimeters bij de maten. Wij hebben een boxpakje waarin maat 80 staat, maar mijn dochter kan hem nu aan, terwijl ze maat 68 heeft. Meestal staat er wel een maattabel bij de kleding.
Deze heb ik pas gekocht voor 7 euro. Look a like van lucky no 7. Voor dat geld echt prima kwaliteit! Heb ook weleens een frozenverkleedjurkje gekocht en nog wat simpele shirts met wat prints erop. Voorzichtig wassen en dan is het prima.