ja dat is dus mijn vraag wat doe je hem of haar allemaal aan, zodat ze het niet koud krijgt? ik wil sophie een maillot en daarover kniekouzen aan doen, en dan haar uggs met bontje, tuurlijk nog een broek. romper met lange mouwen, shirt met lange mouwen, daarover een vestje. en natuurlijk dr winterjas, sjaal, muts en wantjes. is dit teveel of te weinig?
Hier wordt er dan nog wel niet gefietst (vind haar nog iets te jong, dus wil er een maandje mee wachten) maar wat je zo beschrijft klinkt volgens mij wel goed toch? Het is echt hartstikke koud buiten dus volgens mij heeft ze dat echt wel nodig, lijkt mij iig niet dat ze te warm gekleed is. Groetjes Jessy
Ik doe mijn zoontje een maillot + broek aan sokken en warme laarsjes. Romper korte mouw met trui lange mouw. Dikke winterjas ,met bontmuts sjaal en handschoenen.
Ik ga veel fietsen hier, zelfs met dit weer, ook omdat mijn hond er dan ff goed eruit kan met dit weer. Ik heb mijn dochtertje in de bakfiets. In de maxicosi. De normale kleertje, in de slaapzak, met daarover heen nog een extra deken. En ik denk dat ik strax zelfs 2 dekens doe
Als je de kleine voorop de fiets doet: vergeet je windscherm niet! Had ik afgelopen week een keer niet aan gedacht, nou huilen van de pijn op haar wangetjes..... Dat vergeet ik dus nooooooit meer! Verder klinkt het wel goed hoor. Onze kinderarts gaf me ooit de tip: dat wat jij draagt, maar dan een laagje extra.
veel ste veel pff ik zweet me nu al dood een mailot een broek een romper met lange mouw trui aan winterjas en sjaal en handschoenen aan je moet hun hetzelfde aan trekken wat jij oook zo ong aan trekt
Hij heeft een maillot aan en daar een broekje overheen. Romper met lange mouw. Trui en warme winterjas. En een sjaal om en zijn muts op. En handschoentjes aan. Windscherm helaas niet altijd. Ik heb namelijk een fiets op het station staan en een windscherm overleeft dat niet.
Ik heb een skituinbroek gekocht voor op de fiets.. winterjas er over heen... muts op handschoentjes aan en dat gaat perfect!
Ik had het er net nog over met mijn man! Ik zou haar een slaapzak om haar benen doen, net als in de kinderwagen zeg maar.
@Guppie: Gaat dat wel passen dan? Met de beentjes bedoel ik? Bij mijn fiets kan dat nl niet. Daar zit de stuurstang dan in de weg. Jelle's beentjes moeten te ver uit elkaar, de slaapzak heeft die rek niet, zeg maar. Dan zou ik de rits open moeten laten en dan heeft het nog geen zin. Ik heb trouwnes een Bobike fietsstoeltje... @TS: Ik zou het idd doen zoals je beschreven hebt, beter een laagje teveel dan te weinig. Teveel kun je onderweg nog uit doen, en ze zit stil, dus dat is toch al kouder...
Ja, deze hebben wij net aangeschaft. Dit verkopen ze bij deryan.nl We hebben het nog niet uitgeprobeerd, maar het leek ons dus ideaal .
Veel laagjes ( maillot, broek, lange mouwen romper, trui, vest, jas) en niet te lang. Ik vind 20 minuten nu al lang. Isabella vindt het nu niet fijn op de fiets.