7 september uitgerekend..... als het goed is komen hier dan allemaal dames die ongeveer "gelijk opgaan". Ik heb niemand in mn directe omgeving waar ik me aan kan "meten". Wil gewoon zo nu en dan over de kwaaltjes en ongemakjes met de daarbij behorende oplossingen kletsen. En natuurlijk even de verhalen over de VK en echo's uitwisselen....gewoon...elkaar even steunen. Zou leuk vinden als hier meer dames zich aan willen sluiten! Groetjes, Jolanda
Bij bevallingsverhalen is een topic voor de septembermama's. Ik denk dat dit straks ook daarheen gezet wordt/of gesloten wordt.
Hoi Jolanda, Ik ben uitgerekend op 09-09-2009. Ben net 2 dagen minder ver als jij. Is het ook jullie eerste kindje? Van ons wel en ik vind het ontzettend spannend allemaal! Groetjes Cynthia
Je kunt ook bij de september 2009 mama's kijken, onder de bevallingslijst. Hier vind je allemaal dames die uitgerekend zijn in september. Van harte gefeliciteerd.
hihihihh maar ik wil nog niet over bevallen nadenken hoor Eerst het eerste traject maar zonder al te veel kleerscheuren doorkomen
Hoi Cynthia, Wij zijn de 7e uitgerekend (stiekum hopen wij dat het geboren wordt op jou datum 09-09-09) Wel een erg leuke datum! Voor ons is het ook het eerste kindje! Ontzettend spannend allemaal. Hoe doorsta jij deze eerste "moeilijke" weken? Ook zo moe? Groetjes Jolanda
hoi Jocruella ik zie dat wij gelijk lopen grappig zeg! wij zaten hier ook algrapjes te maken van stel dat t op 09-09-09 geboren word lijkt ons idd ook een leuke datum die vergeet niemand zo gauw toch groetjes tineke
uitgerekend op 11-09-09. (da datum van de aanslagen in Amerika) Ergens hoop ik ook op 09-09-09, erg leuke datum.
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=131085 Kijk eens hier dames ... deze doe ik op slot! Succes, Josien