Met 6 weken voelde ik nog niets in mijn buik. Mijn buik was iets opgezet net als wanneer ik ongi was. Ik was alleen misselijk.
bij 6 weken zag je bij mij nog niets. Een heel klein beetje opgezette buik door het plaats maken van darmen en dergelijke...
@Brigitte, Ik heb het ook zo koud de hele tijd! Mijn man vind het hier een bejaardentemperatuur terwijl ik het eigenlijk nog steeds koud heb! Fijn om te lezen dat het niet alleen aan mij ligt...
O ja, had het ook de hele dag koud, zat met twee truien aan onder een dekentje op de bank tegen de verwarming aan!
op men 6weken wist ik nog niet dat ik zwanger was mijn buikje is beginnen groeien vanaf 12weken ongeveer. nu is ie mooi zichtbaar.
Ik ben nu 5 weken. Heb het ook af en toe koud. Heb hiernaast af en toe nog buikkrampen. En een vol gevoel onder in mijn buik. gr. Larissa
Met 6 weken voelde ik nog helemaal geen verandering. Dat kwam pas met 9 weken, 's ochtends misselijk en moeeeee..
een paar dagen voordat ik de 7e week in ging (dus ongeveer 5 dagen geleden) werd ik steeds misselijker, met als max. maandag. Toen heb ik letterlijk boven de wc gehangen. Na die dag? niets... gisteren niet, vandaag niet. Maar ik merk wel, dat ik moet eten. Normaal at ik netjes 3 x per dag. Als ik nu een tijdje niets eet, word ik helemaal trillerig en weeig in mijn maag...
lichamelijk had ik alleen last van verstopping. en vreeeeeeeselijk moe. ik kreeg rond mijn 8e a 9e week mijn strakkere broeken niet lekker meer dicht door mijn darmen die inmiddels zo vol zaten pas rond de 13 a 14 weken begon mijn buikje te groeien. (zie album)