Als ik nies , schieten er vreselijke harde steken door mn liezen. Mischien omdat ik me verkramp...? Kan dit kwaad ?
Nou! dat heb ik nou ook... duurt ook echt weer even voor het wegtrekt! Pijnlijk he? Volgens mij zijn het inderdaad je banden!
Moet je eens hebben als je 's nachts op je zij ligt en plots moet hoesten, dan schiet die pijn er nog erger in
Die is nog ver weg Het is wat dat zwanegr zijn, altijd wel iets... Het éne is over en het andere komt in de plaats (misselijkheid weg, bandenpijn in de plaats, bandenpijn weg, duizeligheid in de plaats, en ga zo maar door). Maar het loont uiteindelijk de moeite
Zo moet je het maar zien he, als je straks jou hummeltje in je armen hebt, ben je alles denk ik weer vergeten....
Ik heb er nu nog steeds last van als ik moet niezen. En ik nies meestal ook keihard, dus probeer ik vanalles om de pijn te voorkomen als ik een nies voel aankomen. Ik trek mijn benen op, hou me buik vast, buig voorover... Ligt eraan in wat voor situatie ik me bevind
ik heb dat ook maar ik heb het ook als ik me uitrek hahah en sinds mijn zw schap doe ik dat echt veeeeeeeeel vaker al voorheen, en nu durf ik me ook niet helemaal te strekken hahah omdat ik bang ben dat mijn kind er ineens uitfloept ofzow hoe bedoel je paranoia