Vraagje aan degene met ook veel bloedverlies... hadden jullie ook ineens veel spierkramp? Ik blijf de hele dag door koude voeten houden en mijn rechtervoet verkrampt een paar keer per dag (en in de nacht). Hadden jullie daar ook last van?
Ja. Hoort bij laag hb, magnesium tekort, een zenuwstelsel dat wat in de war is geraakt en wat lager bloedvolume. Bij mij duurde het best lang maar ik weet niet wat samen hing met bloed verlies, bloed plaatjes verlies, HELLP of shock.
Jazeker, hoort/hoorde er hier ook bij. Ik heb ruim een maand geleden zeer veel bloedverlies gehad en mijn hb is onder de 4 geweest. 3 Weken geleden was mijn hb 4.2 (en wat voelde ik me toen al veel sterker dan 2 weken daarvoor), en door middel van staalpillen (en remmers op bloedverlies bij mijn laatste menstruatie) ben ik nu 5 weken later weer voldoende functioneel. Wel merk ik het nog goed als ik meer dan één trap oploop en heb ik het nog kouder. Ik doe het dus nog wel rustig aan. Spierkrampen, hoofdpijn, hartkloppingen, het constant het koud hebben maar bij beweging zweetaanvallen, het hoort er allemaal bij. Sterkte!
Bij twijfel gewoon contact opnemen met het ziekenhuis he! En spierkrampen etc kan er idd bij horen. Veel sterkte de komende tijd is niet niks dit hele gedoe.