Extra 'vlees' bij begin knip?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Gwn, 26 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Ok, beetje intiem onderwerp, maar vraag me af of iemand dit herkent:

Bij de bevalling ben ik zo'n 6 cm ingeknipt, wat inmiddels al best heel mooi genezen is, tenminste, van de knip zelf zie ik niet veel meer, en het doet ook niet echt zeer meer, af en toe beetje 'vervelend'. Maar nu ging ik laatst even kijken met de spiegel, en toen viel me opeens op dat er aan het begin van de knip wat extra 'vlees' of huid lijkt te zitten. Het is niet zo groot dat ik er last van heb, maar wel duidelijk aanwezig, en zo precies bij de ingang zeg maar, dat ik bang ben dat het wel vervelend/pijnlijk is met vrijen. Kent iemand dit? Gaat dat misschien weer weg?

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hoi, ik had het ook een stukje wild vlees om maar zo te zeggen het is af en toe best vervelend gevoel tijdens het vrijen maar het is al snel weer over moet wel zeggen dat het nu inmiddels wat soepeler is geworden dacht bij mezlef als ik het rust geef dan wordt het niet soepeler dus 3x door de zure appel heen gebeten want het is alleen in het begin daarna is er niets aan de hand zeg maar bij het naar binnen gaan daarna is het oke en het wordt nu steeds minder dus zal wel soepeler aan het worden zijn denk ik, als je het niet vertrouwd gewoon even naar de HA gaan..

3. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Bedankt voor je snelle reactie! Hmmmm.. dat gaat dus niet meer weg.. heb jij nog overwogen het weg te laten halen, of kan dat helemaal niet? Ik ga het eerst wel even aan de vk vragen bij de controle denk ik.

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hahaha NO WAY dat er iemand nog een keer daar beneden gaat zitten wroeten heb het wel gehad en vind het prima zo hihi

5. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.006
    6.753
    113
    zuid-holland zuid
    ik had ook wild vlees bij mn knip!
    Toen ik na 7 weken nacontrole kwam bij de gyn heeft ze het even "aangestipt" met zilvernitraat (net als bij wratten). Het deed geen zeer en nu is het weg. Als je er last van houd.. gewoon aan laten stippen dus!

6. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hallo,

ik heb een knip gehad van bijna 10 cm,althans dat zei de arts,en het is best vlot genezen.
    Alleen zat ik afgelopen week toch een met een spiegel te kijken,en nu zie ik dus ook bij de "ingang" wat bobbels zitten,en een klein stukje huid,klinkt raar maar het lijkt wel een mini slurfje,alsof het met hechten niet goed erbij gepakt is.
    Ziet er echt vies uit hoor,heb er niet veel last van,maar het kijkt niet mooi.........
    zit ook te twijfelen om er naar te laten kijken,maar heb eigenlijk niet veel zin meer in dat gedoe om weer alles van onder te laten bekijken.....

7. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik had ook een flinke knip die eerst heel mooi aan het genezen was, maar toen het onstoken raakte hield ik er wild vlees aan over.

Ik had veel last hiervan en hier lukte de gemeenschap niet. Dus besloten om het weg te laten branden. Het bleek ook dat ik wild vlees van binnen had (ze ging kijken voor de zekerheid). Dus alles was weggebrand. Als ik heel eerlijk moet zijn deed het hier wel pijn. Maar het wild vlees deed ook al pijn als me onderbroek het aanraakte ofzo, dus misschien daardoor.

8. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik ben (gelukkig) niet ingeknipt, maar bij mij zit daar ook ineens een stukje 'vlees' wat er eerst niet zat! Daar kwam ik dus ook achter via het spiegeltje...:) Maak me er idd ook een beetje zorgen om, wat als de seks daardoor straks pijnlijk is? Ik voel er niet veel voor om weer bij een arts langs te gaan, hoop dat het nog weg trekt.

Maar wat ik niet begrijp, als het bij jullie allemaal door die knip komt en ik heb geen knip gehad, waarom zit t er bij mij dan ook? :(

9. kiddie

kiddie Niet meer actief

Nou bij mij ook hoor, ik had geen knip maar wel scheur, maakt dat nog uit? Het zit bij mij verder naar achteren. De sex doet bij mij wel vreselijk pijn maar volgens mij komt dat niet daardoor.

10. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    k heb ook een knip gehad gehad van ruim 10cm.. mn zoontje moest er namelijk uit met de pomp..

alles is netjes genezen, ik voel en zie niks. gelukkig ook niks extra's.. ik heb alleen, nu 7 maanden later, nog steeds pijn bij de sex. het doet zo zeer zeg maar.. t lijkt net of ik 10x strakker ben als voorheen.. :S al een keer teruggegaan naar de dokter.. ja, dat "gevoel" moet wegtrekken.. maar helaas, tot nu toe blijft het pijnlijk

11. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik heb ook geen knip gehad, maar wel een scheur. Ik had ook last van wild vlees en de gyn heeft dit weggebrand, maar ik moet eerlijk zeggen dat het flink pijn deed. Hij waarschuwde daar vantevoren ook voor. Ik ben wel blij dat ik het weg hebben laten halen, ik kreeg daar namelijk heel veel afscheiding van, nadat ik het wild vlees had laten weghalen was dat ook gelijk over!

12. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hier is ons zoontje ook met de pomp gehaald,en het was tevens een sterrekijkertje bleek toen hij eruit kwam,dus het was een flinke knip....pffff

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.834
    19.172
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb dit een week of drie na de bevalling aan de huisarts gevraagd toen hij op kraamvisite kwam. Zijn antwoord: Dit komt vaker voor. Bij sommige vrouwen trekt het weg, bij andere vrouwen blijft het zitten. Bij de moeders waarbij het blijft zitten, hebben sommige vrouwen en last van, anderen niet.
    Kortom: 't Kan alle kanten op! Hij gaf ook aan dat je het eenvoudig weg kon laten halen. (Nu moest ik daar ook nog niet aan denken op dat moment!)

Bij mij begint het nu trouwens minder te worden. Dus ik hoop bij de groep vrouwen te horen waarbij het wegtrekt.
    De knip is bij trouwens pas sinds een dag dicht. Tot eergisteren kwamen er nog hechtingen, vuil en bloed uit. Duurde dat bij jullie ook zo lang?

14. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    bij mij is na 7 dagen het knoopje eruit gehaald,kon niet meer zitten zeg,foei wat een pijn,en wat een opluchting toen de knoop weg was.
    Na ongeveer 3 weken was het mooi dicht.
    Spoel je nog wel telkens na toiletbezoek??

15. mroos

mroos Niet meer actief

Ik heb ook een stukje wild vlees door een scheur maar heb dr helemaal geen last van, het is ook niet groot ofzo..

Lees eerlijk gezegd voor het eerst dat je dit ook weg kunt laten halen haha, maar ik vind het niet nodig, het valt ook echt niet op.

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb zon fiemeltje vanaf geboorte 1... en nooit last van gehad verder... ook met de sex niet..

17. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.006
    6.753
    113
    zuid-holland zuid
    bij mij was mijn knip pas echt dicht na 6 weken... 6 weken spoelen en slapen met blote billen :( De hechtingen waren bij mij gaan ontsteken en het was niet mooi aanelkaar gegroeid, daarom duurde het zo lang.

En toen de gyn dat wild vlees aanstipte heeft het nog een paar dagen gebloed.. maar daarna is het gelukkig mooi geworden en ik heb er nu weinig last meer van.

18. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik weet eigenlijk niet wanneer de knip dicht was. Denk wel snel, want na 3 weken kon ik prima pijnloos op de fiets zitten. De vk die op controle kwam aan het einde van de kraamtijd zei toen al 'dat er niks meer mee mis kon gaan' en ik heb zo'n 2 of 2.5 weken gespoeld geloof ik...
    Het wild vlees kaart ik even aan bij de vk volgende week.

19. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.834
    19.172
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik kom net bij de vk vandaan voor de eindcontrole. En ik ben weer helemaal goedgekeurd :) Het wilde vlees is weg en de knip is nu helemaal dicht. Heerlijk, ik mag weer in bad.... Enzo ;)

20. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    bij mij bleek dat van te voren al maar hij lag scheef in mn bekken vandaar ingeknipt en de pomp.. :S maar gelukkig, hij is eruit :D

Deel Deze Pagina