Hoe snel herstelde jij van covid?

Discussie in 'Corona forum' gestart door humptydumpty, 19 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppiemuis

    Moppiemuis Fanatiek lid

    6 okt 2014
    1.996
    231
    63
    Ergens in het midden
    Jawel maar het zijn zulke kleine stapjes en ik kan nog steeds zo weinig dat het heel frustrerend is!
    Vooral met 2 jonge kinderen en een man met iets minder heftige maar ook post covid klachten.
    Het is overleven nu
     
  2. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.286
    11.978
    113
    Vrouw
    :( Lijkt me heel heftig!
    Sterkte!
     
  3. Moppiemuis

    Moppiemuis Fanatiek lid

    6 okt 2014
    1.996
    231
    63
    Ergens in het midden
    Nou! Dat is het goede woord, heftig!
    Lief van je dankjewel
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  4. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Ik ben hier nu 5 dagen bezig en ik heb nog niet het idee dat ik uitzicht heb op beterschap.
    Het voelt als een hele fikse verkoudheid, alle holtes zitten helemaal vol wat een nare druk geeft in het gezicht/kaken en ik heb een heel naar hoestje. Kan niet wachten tot ik er vanaf ben, ik voel me toch wel lamlendig.
     
  5. Casara

    Casara Fanatiek lid

    20 aug 2014
    2.177
    386
    83
    Ik ben bijna 2,5 jaar verder.... Heel veel klachten nog, kan niet fatsoenlijk functioneren. Ben mijn baan kwijt geraakt (ziek uit dienst), grotendeels afgekeurd. Ben pas geleden aan een opleiding begonnen omdat ik over een tijd wel iets moet werken. Maar 1 (korte) dag school betekent de rest van de week bijkomen en letterlijk overleven. Ik denk dat ondanks dat ik keihard aan herstel heb gewerkt en ik nog steeds positief kijk naar de toekomst, ik nooit meer de ik word van voor covid. Covid heeft me achteraf gezien ook goede dingen gebracht. Mijn carrière switch had ik anders nooit aangedurfd. Ik ben 25 kg afgevallen, ik sport.
     
  6. Havermout

    Havermout Niet meer actief

    Ik heb het bewezen in december 2021 gehad. 4 dagen echt ziek daarna beter maar dat was nog met strenge quarantaine eisen en een lockdown. Ik heb wel al bijna 1,5 haar ernstige geur en smaak vervorming (eerst een maand helemaal weg en sindsdien heel raar!

    Daarna wel regelmatig ziek of verkouden geweest soms wel getest maar altijd negatief of niet getest - ik weet het dus niet, misschien wel nog een keer gehad.


    Nu heb ik bijv sinds 3 dagen dat ik spierpijn heb, moe ben, koud heb en verkouden ben. Mijn dreumes en kleuter hadden dit vorige week ook, mijn man zondag 1 dag. Toevallig dit keer wel allemaal (waarvan man en ik zondag) getest maar allemaal negatief. Nu test ik niet meer verder maar ik werk wel thuis tot mijn klachten over(of minder) zijn. Wil mijn collega’s ook geen gewone griep of virus of ander raars geven.
     

Deel Deze Pagina