Hoe snel ik hou van je zeggen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Luciaatje, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    na een maand of 10, althans toen meende ik het uit de grond van mijn tenen. Toen pas kreeg dat zinnetje de lading die het behoort te hebben.
    We zeiden het al eerder hoor maar toen wisten we eigenlijk allebei pas hoe waardevol die woorden zijn. Sindsdien zeggen we het ook veel minder gemakkelijk en niet meer "zomaar tussendoor" ofzo.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn man zei het na een maand of twee/drie en ik zelf na een maand of acht/negen (toen was ik hoogzwanger).

3. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Wij zeiden na ongeveer 6 maanden ik geef om jou, maar dan niet in de zin van ik hou van jou. Na 14 maanden onze eerste echte ruzie en daarna zei hij ik hou van jou en ik ik ook van jou! Ik vond het altijd heel bijzonder en hechte ook waarde aan het echt voelen en daarna zeggen. Nu zijn we 7 jaar verder en zeggen we het iedere dag tegen elkaar, automatisme. Haha!

4. Lara123

Lara123 Actief lid

27 okt 2013
    161
    43
    28
    Noord-Holland
    Mijn vriend zei het echt veel te snel naar mijn idee (2 weken), maar zei het toen ook maar terug, waren toen 15&18 dus het betekende ook niet hetzelfde als dat het nu doet. Had toen zoiets oh oke ik ook van jou. Nu zeggen we het dagelijks tegen elkaar, maar nu menen we het ook echt:)

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mijn man zei het écht heel snel geloof na 3 weken al.

Duurde voor mij alleen lang voor ik het terug zei denk dat ik het pas na 5 mnd zei ofzo haha

6. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Met mijn lief was dat heel snel, ik was iets voorzichtiger. Ik denk dat hij het binnen een maand tegen mij zei.

7. WLE

WLE Niet meer actief

Mijn man vertrok toen we net twee maanden wat hadden na afghanistan op missie.
    Vlak voor hij vliegtuig op stapte wist ik het en hij blijkbaar ook..
    Want toen zeiden we het voor het eerst!
    Nu 5 jaar later zijn we gelukkig getrouwd en is ons eerste kindje onderweg!

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    1e kerstdag 2006 :D
    Waren toen 2 maanden samen...

Hadden kerstdiner bij zijn ouders gehad, gingen de kroeg in met vrienden van hem en hadden het super gezellig.
    Toen we bij hem thuis waren zei hij: Weet je, ik geloof dat ik nu al van jou begin te houden :D

9. bonita09

bonita09 Actief lid

23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Bij ons ging dat redelijk vlug geloof ik, na een week of 6 al. M'n vriend en z'n ex waren nog niet zo lang uit elkaar, en ze zei dat ze zwanger van hem was. (Was achteraf allemaal verzonnen, maar wisten we toen nog niet) Dat was best heftig! Maar mijn gevoel zat echt al helemaal goed, ook al waren we nog maar net bij elkaar. Dus ik zei iets in de richting van... Maakt niet uit wat er gebeurt, ik blijf toch bij je want ik hou van je. Hij zei het toen ook, maar het voelde gewoon heel natuurlijk, alsof het altijd al zo was, en of die bevestiging eigenlijk helemaal niet nodig was :)

Nooit veranderd ook trouwens want inmiddels 7,5 jaar samen waarvan 2,5 getrouwd en 1e kindje op komst :D

10. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Mijn man na 3 weken en ik na half jaar :p

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ahhhh hier krijg ik tranen van in m'n ogen :)

12. Amare

Amare Niet meer actief

Mijn man zei het na een week, 12bier, een shot tequila en veel te weing slaap.
    De echte: ik hou van jou, hebben we een paar maanden later gedeeld.

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier na nog geen 3 weken. Prima, alles ging in sneltrein vaart bij ons. Maar wij kende elkaar ook al. woonden na 4 mnd samen, ging na 2 maand mee op vakantie met zijn ouders, na 1 jaar besloten te trouwen. net 2 jaar na het begin zijn we getrouwd, een maand daarna was ik zwanger.

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier ook vrij snel, denk ook een week of 2 nadat we echt een relatie hadden en 3 weken nadat we elkaar leerden kennen. Waren allebei niet meer de jongste en we wisten dat dit het echt was.
    Terwijl het kort daarvoor uitgegaan was met mijn ex en daar heeft het heel lang geduurd....

Wij ook alles snel..met 8 maanden samenwonen en na 1,5 jaar getrouwd. Helaas liet onze zoon lang op zich wachten, maar dan heb je ook wat! :D

15. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Hier zeiden we het volgens mij ook heel snel tegen elkaar. Weet alleen niet precies wanneer, maar zal in de 1e maand nog geweest zijn dat we het allebei zeiden en het ook echt meenden.
    We voelden gewoon al zo snel dat goed zat tussen ons. Woonden ook na 3 weken al samen en zijn nu na 5,5 jaar nog steeds onafscheidelijk
    En sinds augustus hebben we ons kleine liefdesbaby

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

#36 TempusFugit, 29 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2013
    Na amper een week. Alles in onze relatie is heel snel gegaan, maar als je het weet, dan weet je het.

17. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

bij mijn ex zeiden we het na n half jaar
    bij mijn huidige vriend is het eigenlijk heel snel gegaan we kennen elkaar al jaren en het gevoel zit gewoon heel goed denk na 3 maanden we het zeiden tegen elkaar:)

18. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Oi, dat is al 13 jaar geleden en ik weet het écht niet meer. Waarschijnlijk eerst I love you in een smsje, na een maand ofzo :)

19. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Leuk leuk die verhalen :p
    Bij veel dus toch de man die het eerst zegt!!

20. carebear

carebear Niet meer actief

We kenden elkaar net een paar dagen en toen zei mijn man het al.
    Deed wel even een stap terug.
    Duurde bij mij bijna een jaar.
    Vind houden van een heel groot iets.
    Weten en zeggen zit ook weer verschil in.
    Misschien een angst van mijn kant of een principekwestie.

Hadden jullie ook zoiets.
    Nu moet ik het terug zeggen?
    Ik heb eerlijk gezegd hoe het voor mij is en ik niet geforceerd iets wilde zeggen tot ik het de tijd ervoor vond.
    Hij werd soms best onzeker daardoor.

Deel Deze Pagina