Het floepte eruit .. Kenden elkaar 2,5 maand, lagen op bed. We waren volop aan het ketsen en uit het niets zeg ik ineens "ik hou van je". Volgens mij waren we toen allebei wel even stil hahaha. maar 6 jaar later hou ik nog steeds van hem
Ik zei het na een paar dagen al, maar ja ik was 15 en hij 17 en nu (vandaag) zijn we al 13 jaar bij elkaar. Geen idee, maar ik zou zeggen dat je het zegt wanneer je het ook voelt...go with your gutfeeling zeg maar
carebear ik ben het echt met jou eens! Ik schrok heel erg toen die ex van mij het na een week al zei. Is ook een ex nu Ik weet niet meer hoe ik toen reageerde, had wel het idee dat er werd verwacht dat ik het terugzei. Niet gedaan hoor Ben benieuwd hoe het gaat gaan met m'n huidige date Ken hem al een maand of 2, maar afgelopen zaterdag pas de eerste date gehad. Volgende week de 2e Hoop dat hij iets rustiger aan doet dan die ex, want volgens mij zit er wel toekomst in
We zeiden het heel erg snel, na 2 weken. En dan niet de "hvj wjnmk" gebeuren wat toen helemaal in was :/! Nu na 9 jaar zeggen we het nog steeds bijna elke dag.
terug zeggen. Ik ook van mijzelf. Hihi. Ik vond het een afknapper maar zag meteen toekomst ook. Hij meende het toen echt. Kon ik aan alles merken. Dus heb hem maar gehouden haha.
Zodra ik dat zo voel. Dat kan na 1 dag zijn of na 1 jaar en alles ertussenin en erna . Bij mijn man was het liefde op het eerste gezicht en kon ik ook heel snel zeggen dat ik van hem hou.
Wil je nooit meer kwijt.. Echt, verschrikkelijk vond ik die periode.. Er zijn wel meer van die verschrikkelijke stomme slijmerige afkortingen.
Na 3 weken. Best wel snel, maar we woonden dan ook al na 2 maanden samen. Nog immer gelukkig getrouwd
Ik tegen hem na denk een maand of 4. Ik dacht alleen dat hij sliep, dus dacht het 'veilig' te zeggen (man had nogal wat krassen van een eerdere relatie, en ik wilde hem niet wegjagen ). Hoorde pas maanden later dat hij het wel degelijk gehoord had... haha! Weet eigenlijk niet meer wanneer we het echt zijn gaan zeggen, denk na een maand of 7 of zo. Nu zeggen we het dagelijks
ik heb liever dat een man zegt dat hij verliefd is de eerste weken en als we elkaar echt kennen dat hij van me houd. ik heb het idee dat mannen een hoop zeggen maar (nog) niet voelen om bv sx te krijgen.
Heel snel... Weet niet meer precies hoe snel, want we zijn nogal stormachtig begonnen haha. Ik denk na een week of drie, maar goed ook, want weer drie weken daarna bleek ik zwanger te zijn
Na 2 maandjes ongeveer, hij zei dit eerst tegen mij en schrok er zelf van. Lagen lekker op bed een film te kijken en ik stond op om gordijn dicht te doen. Hoor ik ineens; lief ik hou van je! Toen deze blik van hem gevolgd door Was zo schattig, waren toen 2 maanden samen, maar hadden elkaar 5 maanden eerder leren kennen.
Ik zei na een week: Ik hou van het idee dat ik van je hou. Het was echt liefde op het eerste gezicht. Denk dat wij het na 2 maanden al wel zeiden.
Hier zei ik na 3 weken intensief (dagelijks) daten dat ik hem wel leuk vond. Hij wist het nog niet precies en vond het wel lastig? Op een gegeven moment kwam hij dagelijks 'logeren' en had ik zoiets van: ja zeg, je zult echt zelf over de brug moeten komen - ik leg mijn gevoel niet voor de eerste de beste op straat neer om te vertrappelen - been there, done that. Het is jouw beurt. Na anderhalve maand zei hij het. Het duurde nog ruim twee/drie maanden voordat ik het terug zei. Nu zeggen we het ongeveer om de paar dagen; hij begint meestal - vaak net voordat hij in slaap valt.
Na 3 maanden zei ik het per ongeluk. Ik meende het nog niet, maar het floepte eruit. Mijn vriend schrok ook en zei toen "Nu al?" , lol! Een jaar later wou ik het uitmaken. Toen zei hij dat hij van me hield, en ik zei het terug. Dus na +/- 1,5 jaar zeiden wij het tegen elkaar