Hoe snel ik hou van je zeggen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Luciaatje, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Het floepte eruit :).. Kenden elkaar 2,5 maand, lagen op bed. We waren volop aan het ketsen en uit het niets zeg ik ineens "ik hou van je". Volgens mij waren we toen allebei wel even stil hahaha.

maar 6 jaar later hou ik nog steeds van hem :D

2. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.903
    5.224
    113
    Home
    pas laat weet niet precies hoe lang we samen waren

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Mijn man zei t geloof ik na dik een week haha.. wanneer ik t zei weet ik niet meer.

4. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ik zei het na een paar dagen al, maar ja ik was 15 en hij 17 en nu (vandaag) zijn we al 13 jaar bij elkaar:). Geen idee, maar ik zou zeggen dat je het zegt wanneer je het ook voelt...go with your gutfeeling zeg maar

5. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    carebear ik ben het echt met jou eens! Ik schrok heel erg toen die ex van mij het na een week al zei. Is ook een ex nu :p
    Ik weet niet meer hoe ik toen reageerde, had wel het idee dat er werd verwacht dat ik het terugzei. Niet gedaan hoor :p

Ben benieuwd hoe het gaat gaan met m'n huidige date :p Ken hem al een maand of 2, maar afgelopen zaterdag pas de eerste date gehad. Volgende week de 2e :p Hoop dat hij iets rustiger aan doet dan die ex, want volgens mij zit er wel toekomst in :D

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    We zeiden het heel erg snel, na 2 weken. En dan niet de "hvj wjnmk" gebeuren wat toen helemaal in was :/!
    Nu na 9 jaar zeggen we het nog steeds bijna elke dag.

7. carebear

carebear Niet meer actief

terug zeggen.
    Ik ook van mijzelf. Hihi.

Ik vond het een afknapper maar zag meteen toekomst ook.
    Hij meende het toen echt.
    Kon ik aan alles merken.
    Dus heb hem maar gehouden haha.

8. carebear

carebear Niet meer actief

Wjnmk?

9. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Zodra ik dat zo voel.

Dat kan na 1 dag zijn of na 1 jaar en alles ertussenin en erna :).

Bij mijn man was het liefde op het eerste gezicht en kon ik ook heel snel zeggen dat ik van hem hou.

10. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Wil je nooit meer kwijt.. Echt, verschrikkelijk vond ik die periode..
    Er zijn wel meer van die verschrikkelijke stomme slijmerige afkortingen.

11. Aylen

Aylen Niet meer actief

Na 3 weken. Best wel snel, maar we woonden dan ook al na 2 maanden samen. Nog immer gelukkig getrouwd ;)

12. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik tegen hem na denk een maand of 4. Ik dacht alleen dat hij sliep, dus dacht het 'veilig' te zeggen (man had nogal wat krassen van een eerdere relatie, en ik wilde hem niet wegjagen ;) ). Hoorde pas maanden later dat hij het wel degelijk gehoord had... haha! Weet eigenlijk niet meer wanneer we het echt zijn gaan zeggen, denk na een maand of 7 of zo. Nu zeggen we het dagelijks :)

13. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ik heb liever dat een man zegt dat hij verliefd is de eerste weken en als we elkaar echt kennen dat hij van me houd.
    ik heb het idee dat mannen een hoop zeggen maar (nog) niet voelen om bv sx te krijgen.

14. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Heel snel... Weet niet meer precies hoe snel, want we zijn nogal stormachtig begonnen haha. Ik denk na een week of drie, maar goed ook, want weer drie weken daarna bleek ik zwanger te zijn :)

15. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Na 2 maandjes ongeveer, hij zei dit eerst tegen mij en schrok er zelf van. Lagen lekker op bed een film te kijken en ik stond op om gordijn dicht te doen. Hoor ik ineens; lief ik hou van je!
    Toen deze blik van hem :$ gevolgd door :D ;)
    Was zo schattig, waren toen 2 maanden samen, maar hadden elkaar 5 maanden eerder leren kennen.

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik zei na een week:

Ik hou van het idee dat ik van je hou.

Het was echt liefde op het eerste gezicht. Denk dat wij het na 2 maanden al wel zeiden.

17. WLE

WLE Niet meer actief

Het klinkt romantischer dan dat het was!
    In mijn beleving was het echt vreselijk op dat moment! ;)

18. Chaii

Chaii Niet meer actief

Na anderhalf jaar relatie zei ik het voor het eerst.

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier zei ik na 3 weken intensief (dagelijks) daten dat ik hem wel leuk vond. Hij wist het nog niet precies en vond het wel lastig? Op een gegeven moment kwam hij dagelijks 'logeren' en had ik zoiets van: ja zeg, je zult echt zelf over de brug moeten komen - ik leg mijn gevoel niet voor de eerste de beste op straat neer om te vertrappelen - been there, done that. Het is jouw beurt.

Na anderhalve maand zei hij het. Het duurde nog ruim twee/drie maanden voordat ik het terug zei. Nu zeggen we het ongeveer om de paar dagen; hij begint meestal - vaak net voordat hij in slaap valt.

20. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Na 3 maanden zei ik het per ongeluk. Ik meende het nog niet, maar het floepte eruit. Mijn vriend schrok ook en zei toen "Nu al?" , lol!

Een jaar later wou ik het uitmaken. Toen zei hij dat hij van me hield, en ik zei het terug.

Dus na +/- 1,5 jaar zeiden wij het tegen elkaar :)

Deel Deze Pagina