Ben alweer 15 jaar samen met mijn man dus heb geen idee meer na hoeveel tijd dat was. zou het gewoon zeggen wanneer jij het zo voelt en het er een mooi moment voor is
Geen idee hoelang het ongeveer geduurd heeft. Niet heel lang, denk wel binnen een maand. Maar we woonde dan ook na 2 weken al samen. Wel weet ik nog dat hij het eerst zei, en dat het voor mij heel onverwachts kwam. Hij had nooit eerder een relatie gehad, en het feit dat hij dus gevoelens voor mij had en ook serieus was daarin, maakte het voor mij wel heel bijzonder. Inmiddels zijn we bijna 3 jaar verder en we zijn gelukkiger dan ooit!
Ehm... misschien als je voelt/weet dat het houden van IS?? Daar heeft de tijdsduur van een ander niks mee te maken toch?
Mijn man een maand of acht, ik na een jaar. Vlak voordat ik hem ging voorstellen aan mijn ouders. Meerdere vriendjes zeiden het snel, een megaafknapper voor mij.
Na een paar maanden. Maar we wisten ook meteen dat we de ware liefde voor elkaar waren. Na 13 jaar nog steeds intens gelukkig getrouwd.
Half jaar geleden is de relatie uit gegaan. Maar hij zei toen echt meteen al 'ik hou van je', de hele tijd.. Ik kon 't wat moeilijker over m'n lippen krijgen, vond 't toch wat te snel voelen.
Wow, de meesten dus pas na een paar maanden! En ik maar denken dat 't aan mij lag.. haha. Vond het echt zo snel dat hij 't al zei! En ook best wel vaak.. Ik vond dat een beetje te.
Poeh denk bij ons na enkele weken. Maar ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk vanaf dag 1 toen hij kwam binnenlopen en we aan de praat raakten dacht jaaaaaaaaaa dat is hem! En dat bleek ! Nu alweer tijd getrouwd, een prachtig mannetje en een brusje op komst!
Al voor de relatie begon Maar wij zijn ong. 1,5 jaar hele goede vrienden geweest, de band was toen al zo speciaal dat we dat al tegen elkaar zeiden..