Hoe snel ik hou van je zeggen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Luciaatje, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ben alweer 15 jaar samen met mijn man dus heb geen idee meer na hoeveel tijd dat was. zou het gewoon zeggen wanneer jij het zo voelt en het er een mooi moment voor is

2. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Geen idee hoelang het ongeveer geduurd heeft. Niet heel lang, denk wel binnen een maand. Maar we woonde dan ook na 2 weken al samen.

Wel weet ik nog dat hij het eerst zei, en dat het voor mij heel onverwachts kwam. Hij had nooit eerder een relatie gehad, en het feit dat hij dus gevoelens voor mij had en ook serieus was daarin, maakte het voor mij wel heel bijzonder.

Inmiddels zijn we bijna 3 jaar verder en we zijn gelukkiger dan ooit!

3. 2jees

2jees Niet meer actief

Ehm... misschien als je voelt/weet dat het houden van IS??

Daar heeft de tijdsduur van een ander niks mee te maken toch?

4. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    De eerste keer in een smsje na 2 maanden of zo. Echt zeggen tegen elkaar denk ik na 6 maanden

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mijn man een maand of acht, ik na een jaar. Vlak voordat ik hem ging voorstellen aan mijn ouders. Meerdere vriendjes zeiden het snel, een megaafknapper voor mij.

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Na een paar maanden. Maar we wisten ook meteen dat we de ware liefde voor elkaar waren. ;) Na 13 jaar nog steeds intens gelukkig getrouwd. :D

7. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Half jaar geleden is de relatie uit gegaan. Maar hij zei toen echt meteen al 'ik hou van je', de hele tijd.. Ik kon 't wat moeilijker over m'n lippen krijgen, vond 't toch wat te snel voelen.

8. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Wow, de meesten dus pas na een paar maanden! En ik maar denken dat 't aan mij lag.. haha.
    Vond het echt zo snel dat hij 't al zei! En ook best wel vaak.. Ik vond dat een beetje te.

9. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na een half jaar geloof ik, daarvoor al wel dat we elkaar lief vonden

10. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Butterfly dat deed mijn ex dus ook, echt drama :p

11. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Poeh denk bij ons na enkele weken. Maar ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk vanaf dag 1 toen hij kwam binnenlopen en we aan de praat raakten dacht jaaaaaaaaaa dat is hem! En dat bleek :)! Nu alweer tijd getrouwd, een prachtig mannetje en een brusje op komst!

12. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    hier al heel erg snel maargoed wij zijn niet een doorsnee stel wij woonde na 3 weken samen.

13. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Al voor de relatie begon :) Maar wij zijn ong. 1,5 jaar hele goede vrienden geweest, de band was toen al zo speciaal dat we dat al tegen elkaar zeiden..

Deel Deze Pagina