Gefeliciteerd heerlijk die duidelijkheid! Hoeveel dpo of voor nod heb je de indicator gebruikt? Ik tuur me ook scheel haha
HELP! of ik (en mijn vriend) maken onszelf gek of er staat echt een streepje.... zit 4 dgn voor NOD... maar heb sinds maandag soort menstruatie achtige krampen & met vlagen steken in mijn borsten. Zien jullie op deze foto een streepje?
Ik zou even een nieuwe post plaatsen of deze reactie plaatsen in het topic welke speciaal aangemaakt is om foto's te plaatsen van vage testen. Ik zie geen streepje trouwens op je foto, maar als ze echt heel licht zijn is het erg moeilijk op de foto te krijgen. @kleineM sorry ik zie nu pas jouw reactie, ik ben uiteindelijk alsnog op mijn nod ongesteld geworden... Het is dus heel vroeg mis gegaan blijkbaar. Maar nu weer op het wachtbankje, dus er is weer hoop. Ik ga iig nooit meer zo vroeg testen (denk ik )!
Ja dat was even een domper... Moet wel zeggen dat ik ook weer niet zo heel erg verbaasd was, want ik had er al een raar gevoel over. Maar ik was natuurlijk wel even verdrietig. Echt een nadeel van zo vroeg testen, als ik dat niet gedaan had dan had ik het nooit geweten.