Hallo allemaal, Ik was zo aan het werk. En dacht hee er is al zo een leuk topic waarin je je testen kunt showen. Alleen nog niet voor mensen die in de mmm zitten. Ik lees best wel veel vragen over hoe het zit met de testen als je bvb pregnyl ofzo gespoten hebt. Ik dacht mischien is het leuk om hier de testen te laten zien, en de vragen te stellen over hoe het met de testen zit als je dus in behandeling bent. Zelf is dit mijn eerste ronde clomid met pregnyl ik heb pcos en daardoor zeer waarschijnlijk geen goede eisprong. (de eitjes groeien een beetje door) Wat mij nu vooral op valt is, bij mij is dat de ovu testen nu weer opnieuw oplopen. Ik heb maandag pregnyl gespoten, en toen knalde de test van het scherm. De dagen erna tot vandaag een vaag streepje. Maar vanmorgen dus weer een knaller. Ik ga proberen deze even bij te voegen. Omdat dit topic min f meer al een beetje bestaat weet ik niet of dit topic is toegestaan. Zo niet dan heel erg sorry! Verwijder hem dan alstublieft. Mag dit wel dan hoop ik nog vele testen te aanschouwen en gezellig verder te kletsen.
Je testen moet je als negatief beschouwen. Dat de streep duidelijker wordt, wil niets zeggen. Je hebt altijd LH in je lichaam. Pas als ze postief zijn (even duidelijk/duidelijker dan de controle-lijn), zegt dat iets over je eisprong. Het heeft overigens ook geen zin om nu nog testen te doen. Je hebt maandag de Pregnyl gehad, dus je kunt er zo'n beetje vanuit gaan dat je woensdag je eisprong hebt gehad.
Ik vind het altijd zo apart en dapper en minder verstandig tegelijk als mensen te vroeg testen gaan doen; je weet niks zeker door de pregnyl en wat als je erg blij bent en dan op de echte testdag blijkt dat je blij was om niks? Hoe ga je daarmee om? Bovendien; pregnyl KAN tests beinvloeden dus hoe dan ook weet je niks als je te vroeg een test doet. Of zie ik iets verkeerds? Ik wil niemand afkraken hoor, maar ik zou het zo naar vinden als er mensen hier eerst blij zijn en dan snel daarna een grote teleurstelling krijgen.
Nephthys Ik ben het volkomen met je eens. Je ziet dat vrouwen steeds eerder gaan testen, soms al als ze amper een week na de eisprong zitten. Er wordt al gesproken van een zwangerschap als je ver voor je testdatum zit en een superlicht streepje hebt. Worden ze alsnog ongesteld, dan heet het ineens een miskraam. Ik snap dat ook niet zo goed... Ik denk dat het bij de meiden in de medische molen toch ietsjes anders gaat, omdat je vaak vals-positief kunt testen door de medicijnen. En ik denk dat je er dan ook iets nuchterder in staat door alles wat je al meegemaakt hebt. In dit geval heeft Proudmum ovulatietesten gedaan, het zijn geen zwangerschapstesten. Zoals ik al schreef, heeft het geen zin om door te gaan met ovulatietesten. Zeker niet als je Pregnyl hebt gehad. Ik zou niet weten wat voor nut het heeft om te kijken wat voor streepje erop staat.