Hele vroege miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Me28, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Ha meiden,

Ik heb vorige maand waarschijnlijk een hele vroege miskraam gehad. Ik zeg waarschijnlijk, omdat het 2 dagen voor mijn NOD al mis ging. Omdat ik op vakantie in het buitenland was met familie heb ik ook geen zwangerschapstest kunnen doen, waardoor ik nu helaas nooit zeker zal weten of het echt een miskraam was. Ik dacht dat ik het niet zo erg vond, maar ik ben er toch steeds mee bezig, vooral omdat ik het niet zeker weet. Heeft nog iemand wel eens zoiets gehad?

Ruim anderhalve week voor mijn NOD kreeg ik ineens hele gespannen en pijnlijke borsten, dat heb ik normaal nooit. Ik voelde me ook zwanger, klinkt misschien een beetje gek, maar ik had echt een heel sterk gevoel. Een week voor m'n NOD gingen we op vakantie en kreeg ik een klein beetje bruinverlies. De dag erna had ik 's ochtends ineens wat helder rood bloedverlies, dus ik dacht dat ik het toch mis had gehad en niet zwanger was. Wel kreeg ik ineens heel erg pijn in mijn onderlig, terwijl mijn borsten steeds minder gespannen werden. Ik dacht nog dat mijn onderrug z'n pijn deed van het vele lopen, maar 2 dagen voor m'n NOD werd ik ineens al ongesteld. De ochtend erna had ik hele erge kramp in mijn onderbuik en werd ik ook flink misselijk. Nu heb ik altijd een beetje kramp als ik ongesteld moet worden, maar dit was erger dan normaal. Vervolgens had ik een nieuwe tampon in gedaan en voor de zekerheid ook nog maandverband. Ik wist ivm met vakantie niet wanneer ik weer naar de wc kon, dus vandaar. Drie uur later was ik in het hotel en was ik gewoon doorgelekt. Binnen 3 uur had ik door een super tampon en een maandverband heen gelekt, zoveel bloed had ik verloren. Een nieuwe tampon stroomde het al na 3 kwartier door. Ik was erg geschrokken, tot m'n man opmerkte dat het wel eens een vmk kon zijn... De dag erna was het gelukkig weer iets normaler, hoewel de ongesteldheid wel nog wat langer dan normaal heeft geduurd.

Wat denken jullie, een vmk of toch een zware ongesteldheid en een beetje ontregeld door drukke vakantie en tijdsverschil?

2. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik zou het echt niet weten meis, misschien kun je jou vraag wel stellen aan een van de verloskundige die hier ook op site zitten? Denk dat die hier meer een antwoord op kunnen geven ;)

Succes

Deel Deze Pagina