hier een vermoeide mama... martijn slaapt nu al weken slecht, iedere nacht wakker vaak een paar keer per nacht. hij slaapt overdag goed, s'ochtends een uur en s'middags zo'n 2,5 uur. hij eet ook best goed, alleen de laatste dagen heeft hij geen zin in z'n avondhap wat er voorheen heel makkelijk in ging. ik zat te denken aan tanden, want die willen maar niet doorbreken.. en volgens mij is het sprongetjes tijd, maar alleen het slapen s'nachts gaat beroerd, verder is hij lekker vrolijk. ook omdat ik zwanger ben breekt het me zo op.. voorheen sliep hij als een roosje en hij sliep al vrij snel door, hij heeft wel eens een periode gehad dat hij s'nachts wakker werd maar dat duurde dan een paar dagen dit duurd echt al weken. hebben jullie tips? groetjes nien
Tandjes kunnen ze lang en veel last van hebben voor ze doorbreken. Hier ook drama's gehad en nog steeds. Anders probeer je een keer een zetpilletje te geven, als het aan de tandjes ligt en hij slaapt dan wel rustig weet je dat het daardoor komt (dit advies kreeg ik op het CB). Niet dat dan je probleem weg is, maar dan weet je tenminste waardoor het komt. Kan ook zijn dan hij overdag teveel slaapt. Sterkte!