Beste dames heb 2 weken geleden een mirena-spiraal laten zetten maar mijn vriend voelt die touwtje tijdens de sex. Hij vind het nog al pijnlijk gevoel. Is dit normaal? groetjes
nee misschien hebben ze de touwtjes te lang gelaten ik zou even naar de huisarts gaan kan hij ze misschien korter knippen en anders naar de gyn!
Mijn vriend zei ook altijd dat hij ze voelde zitten. De gyn zei dat mannen vaak denken dat ze hem voelen zitten. Hij zei wel dat hij anders de touwtjes wat korter af kon knippen.
Mij vriend voelde de touwtjes ook zitten...dus volgens mij is het normaal hoor, maar als het pijnlijk is, zou ik wel ff na de HA of de gyn gaan..
de ha zij dat ie gewoon goed zat, maar zij ook dat als je touwtjes korter laat knippen dat ie het juist meer voelt prikken . Heb m nu 3 weken heb echt super rugpijn en hoordpijn zijn dit symptomen die erbij horen en hoe lang kunnen die aanhouden dan? groetjes
hey meiden, mijn man voelt de touwtjes ook zitten, maar heb me laten vertellen dat dat op den duur minder gaat worden. De vk zei dat er ongeveer drie maanden voor staat voordat je lichaam aan de mirena gewend is. Heb hem nu 6 weken en sinds van de week is het vloeien eindelijk gestopt. Hoop dat het zo blijft ! groetjes lief