Hoi allemaal! Zoals jullie zien ben ik nu 10 dagen overtijd, en al 3 negatieve testen Dus ik ben vanochtend maar eens naar de huisarts geweest. En nu moet ik naar het ziekenhuis om een echo te laten maken...Nou ben ik helemaal nerveus. Wordt ie inwendig of uitwendig? Misschien stuurt de dokter mij ook wel om een echo uit voorzorg, omdat ik in juli een mk heb gehad....Over bloedprikken hebben we het eigenlijk nauwelijks gehad. Ik vroeg, dat ik wel eens gehoord had dat als je geen hcg in je urine kan aantonen dat je het in het bloed dan soms wel kan aantonen. Nou dit kon dus absoluut niet zei mijn dokter...hhmmm oke? Dus vanmiddag moet ik weer even naar de dokter bellen om welke tijd en dag ik naar het ziekenhuis moet. Aan de ene kant ben ik er wel blij om, want als hij me naar huis had gestuurd met het bericht van: wacht maar gewoon af totdat je ongi komt, dan zit ik nog niet lekker. Want dan voel je weer iets raars en dan denk je, ben ik misschien dan toch wel zwanger? En nu krijg ik gewoon te horen van: er zit wel iets of er zit niets. Dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben, en hoef ik mezelf niet meer zo onzeker te voelen. Zo dat wou ik even kwijt, zit mezelf zo op te vreten hier Liefs Bregtje
veel succes met het afwachten op de uitslag is wel spannend hopen maar dat het goed nieuws is ik duim voor je we horen het wel hoe het is afgelopen veel liefs jessejaime