Mijn irritante cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kristalhelder, 15 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Hallo dames,

Voor mijn zwangerschap twee jaar geleden had ik een cyclus volgens het boekje: 28 dagen. Ik ben toen ook meteen in ronde 1 zwanger geraakt dus mijn lichaam deed toen precies wat het moest doen.

Na mijn bevalling ben ik borstvoeding gaan geven. Ik ben toen in juli bevallen en in november werd ik voor het eerst ongesteld. Toen duurde het weer tot februari en toen pas weer in juni. Vanaf juni werd ik het weer elke maand, omdat ik toen gestopt ben met de bv. Nu een jaar later schommelt mijn cyclus nog steeds. Vanaf februari ben ik het bij gaan houden, omdat toen de wens voor een tweede kindje werd uitgesproken. Mijn cyclus is als volgt. 26-31-21-24-21-31-26 en deze maand 23. Ik heb wel steeds precies op de 14de dag de eisprong. HOe lang moet de lutheale fase zijn om een succesvolle innesteling te hebben? En heeft iemand tips om mijn cyclus weer wat op de rails te krijgen? Ik ben al bij de gyn geweest, maar zij vertelde me alleen maar dat ik dan maar een tijd aan de anticonceptie moet en daarna moet kijken of het weer allemaal gaat zoals het hoort. Dat druist tegen mijn gevoel in...Dus ik hoop dat er andere mogelijkheden zijn om er weer wat regelmaat in te krijgen.

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi Kristal,

Wat vervelend dat je cyclus zo schommelt!
    Volgens mij moet je luthale fase iig 8 dagen zijn voor een goede innesteling (maar pin me er niet op vast)

Kan me goed voorstellen dat het tegen je gevoel in gaat dat je weer aan de pil oid moet! Gebruik je ovulatietesten om te kijken wanneer je een eisprong hebt?!

Ik denk niet dat iemand de tip heeft om een cyclus op orde te krijge, dus misschien moet je toch (tegen je gevoel in) eens 2 maandjes anticonceptie gebruiken. Misschien helpt dat, ik hoop het voor je!

Liefs

Deel Deze Pagina