Ik ben heel erg aan t twijfelen of ik ons kindje straks borstvoeding zal geven of toch maar meteen voor flesvoeding kies. Bij m'n dochter had ik te weinig voeding. Hierdoor kreeg ze te weinig binnen en was ik bijna constant bezig met voeden en moest ik daarnaast ook nog bijvoeden met flesvoeding. Nu vraag ik me af of de kans groot is dat dit bij een volgend kindje weer t geval zal zijn. Ik heb hierdoor namelijk totaal niet kunnen genieten van mijn kraamtijd en wil dat deze keer toch anders. Daarbij heb ik er straks ook nog een peuter van 3,5 bij lopen. Ik hoor graag wat uw ervaringen zijn.
Hoi. Gefeliciteerd met de zwangerschap! Elke borstvoedingsperiode is anders. Het zou zomaar kunnen dat het nu wel goed gaat, maar de kans is er dat het ook nu niet makkelijk zal gaan. Als je borstvoeding wilt geven, is het verstandig om voor de bevalling met een lactatiekundige te spreken bij jou thuis en een persoonlijk plan op te stellen, zodat je zo optimaal mogelijk start met de borstvoeding. Geniet van je zwangerschap. Groetjes Saskia