hoe snel kun je iets merken?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door scheetjuh, 13 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    hoi meiden!
    hoe snel kun je merken dat je zwangerschapskwaaltjes hebt?
    dan bedoel ik dus als je ei geweest is, na hoeveel dagen zou je iets kunnen merken?
    kan dat mischien al 1 dag er na? of pas na 10 dagen daarna? ik zou het echt niet weten??
    ben zelf af en toe ligt misselijk! weetniet eens of me ei al geweest is normaal voel ik die nu nog niet gevoelt zit nu op dag 18 heb wel steekjes en vruchtbaar slijm gehad, normaal is me ei op dag 15, dus mischien deze keer niet gevoeld?? zou kunnen.

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    De kwaaltje beginnen bij sommige al bij de innesteling zo'n 5 tot 8 dagen na de eisprong.
    Bij de meeste is de innesteling rond dag 7 na de eisprong en dan kun je ook wat rbloedverliezen of roze vegen.

Maar klopt je banner dan wel?
    Want volgens de banner is vandaag je meest vruchtbare dag!

3. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    nee die klopt denk ik niet, snap er nu zelf ook niets van, omdat ik elke keer een cycles heb van 26, 28, 33 dagen, en aangezien mijn ei denk ik nog niet geweest is, weet ik niet hoe ik mijn cycles nu moet aan houden, dat kan ik denk ik pas doen als ik weet wanneer me ei geweest is. en meestal is die er op dag 15, ook een keer op dag 18, zit nu denk ik ok dag 17, ik ga het is even nakijken op welke dag ik nu zit

4. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    ja ik zit nu op dag 17, zal is even veranderen, pff ingewikkeld allemaal haha

5. jazy

jazy Actief lid

ben ook erg benieuwd hoe snel dit kan komen.
    ik zit nu nog 1,5 week voor me nod en voel al opgeblazen boobs en steekjes in me buik maar kan ook me ei/ innesteling zijn..

xxx jazy

6. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    word niet echt goed op gereageerd hier haha
    kan het dus ook zo zijn voor de gene die de eisprong altijd goed voelt, en dan ineens niet voelen dat het komt door dat er zaadjes bij de ei zijn ( dus dat die zaadje/s meteen het ei pakken om het zo maar te zeggen haha (sorry voor uitleg ) zodat je dus je eisprong niet goed voelt? ja wel steekjes enzo, maar niet dat je er krom van loopt zoals ik altijd heb? snappen jullie het nog haha?

7. jazy

jazy Actief lid

nou hihi denk dat, dat een beetje ver is gezocht... hahaha

Maar zoiezo is elke cyclus weer anders! en kun je elke keer weer iets anders voelen. het kan wel zo zijn dat de ene keer meer vocht vrij komt tijdens de sprong en dat voel je.

deze keer heb ik ook best last van me ei gehad en voelde het meerdere dagen. nu begin ik dus al wat symthomen te krijgen maar of dit van me ei of een evt. zwangerschap.

xxx jazy

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Het is wel zo dat als je een eisprong hebt gehad dat je daarna symptomen kan krijgen van een zwangerschap zonder dat je zwanger bent. Dit is de natuur die je verteld dat je een eisprong hebt gehad.
    Dit heb ik namelijk altijd.....heel vervelend want je denkt elke keer dat je zwanger bent en dan is het niet zo.

Ook de witte vloei geeft aan dat je in je meest vruchtbare dagen bent en als je het test tussen je vingers is het heel flexibel. :oops: Dit is om de zwemmers van je vriend het wat makkelijker te maken :)

Deze keer was ik wel zwanger en toen ging ik het merken omdat mn borsten echt groter werden als normaal....

Maar de echte kwaaltjes beginnen pas als je overtijd bent :(

Sterkte meiden en ik hoop dat jullie snel een positieve test vast mogen houden!

9. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey hey,

Het kunnen zowel zwangerschapskwaaltjes zijn als een teken dat je menstruatie eraan komt. Helaas lijken deze twee nogal op elkaar. Een vriendin van mij (zij is zwanger) vertelde dat ze de eerste 2/3 weken erg veel misselijk en moe was en dat ze dus na de positieve test wist dat het van een zwangerschap kwam. Ook heb ik een boek geloof dat het 'zwanger worden' heet en daar staat in dat je vanaf de innesteling al kwaaltjes kunt hebben, omdat er dan al kleine hoeveelheden HCG worden afgestoten. Helaas is ieder lichaam anders en reageert ieder lichaam dus ook anders op een zwangerschap of aankomende menstruatie. Oh ja en dat vele afscheiding kan ook van beide komen, lekker verwarrend dus. ALs je zwanger bent heb je vaak ook last van meer afscheiding. Wanneer gaan jullie testen? Hopelijk is het positief! Succes

Deel Deze Pagina