wie kan mij op mijn gemak stellen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by esther1984, Apr 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. esther1984

esther1984 Bekend lid

Jan 22, 2009
    694
    1
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    hoi, ik heb een vraag, vandaag is de dag dat mijn menstruatie moet beginnen, (ik hoop dat ie niet komt) heb de afgelopen dagen al wat testen gedaan eigenlijk wat te vroeg maar had toch bij een paar testen had ik een licht positief streepje, het was voor mij nog niet overtuigend ( was wel duidelijk te zien hoor, heb hem ook aan andere mensen laten zien, en die zagen hem ook) voor het geval ik me het inbeelde.
    maar nu dit, heb de afgelopen dagen erg veel witte uitvloeiing gahad nu nog, maar nu gemengt met een heel klein beetje bloed, zie het alleen als ik geplast heb, bij de ene keer wel en de nadere keer niet, is echt maar heel weinig hoor, kan dit te maken hebben met de innesteling?? ook ben ik vanaf gister heel erg moe lusteloos, mijn benen voelen erg slap, had de kamer gepoetst en moest vanmiddag echt even gaan liggen en heb 4 uur liggen slapen, ook heb ik erg gevoelige tepels en pijnlijke en zware borsten, ik heb ook wel ligte ongi krampen normaal heb ik dat pas als ik al ongesteld ben, ook mijn onderrug doet erg zeer.

deze symptomen heb ik nooit als ik ongi moet worden, het enige waar ik me zorgen om maak is de licht roze uitvloeiing, ook al heb ik dat normaal nooit, dan moet ik soms heel hard naar de w.c. rennen omdat ik dan in een keer ongi ben geworden en het eruit voel lopen.

o ja en kan heel veel luchtjes niet meer verdragen, en moet soms ineens huilen.

groetjes

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Tja... echt geruststellen is moeilijk... Maar vaak zie je dat er gewoon een bloedvaatje gesprongen is omdat de doorbloeding tijdens de zwangerschap beter is...
    Ook kan het idd nog van de innesteling komen..

Zolang het hierbij blijft en stopt en niet meer wordt dan dit is er waarschijnlijk niets aan de hand...

Succes!

3. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

Apr 12, 2009
    430
    1
    16
    is moeilijk te zeggen! inderdaad zolang het zo blijft en niet erger word heb je kans, maargoed dat weet je uiteindelijk pas met een posi test !
    laat je het even weten als je wel/niet zwanger bent?

kuss

4. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    tja een positive test heb je al gehad dus..
    het is veilig om te zeggen dat je wel zwanger bent..maar....

de eerste weken blijft het natuurlijk spannend!

Ik heb bij deze zwangerschap al drie keer een bloeding(kje) gehad,
    helder rood bloed..maar het heeft niet door gezet en nu al twee mooie echo's gezien.
    Dus ook wat bloed hoeft niets te betekenen.

Succes met het doorkomen van de eerste zenuwslopende weken.. en Gefeliciteerd!!!

5. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

Mar 17, 2009
    848
    454
    63
    Spannnend zeg.. hoop dat je echt zwanger bent!

6. borntotry

borntotry Actief lid

Jan 11, 2009
    132
    24
    18
    Nieuw Vennep
    Het bloedverlies kan mogelijk van de innesteling komen, gemiddeld zou die een paar dagen voor je nod moeten zijn ,maar elk vrouwenlichaam is natuurlijk anders
    toen ik de eerste keer zwanger was heb ik ook bijna dagelijks wat licht bloed verloren, dat komt grotendeels door de baarmoeder die ineens beter doorbloed word.
    Als ik zo je kwaaltjes lees denk ik dat ik je wel kan feliciteren, maar ik zou toch nog even een keer een test doen voor de zekerheid

veel succes!

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Probeer je niet al te druk te maken.
    Het klinkt allemaal gewoon als een zwangerschap hoor!
    Bij de oktober mama's hebben een aantal meiden ook heel licht bloed verlies gehad en was er niks aan de hand!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Share This Page