Ik ben overigens ook erg beperkt in mogelijkheden omdat dit de drukste weken van het jaar zijn op mijn werk. Erg lastig om dan een geschikt moment te vinden, helemaal als je ook kijkt naar de dag erna (mijn zus is behoorlijk beroerd geweest de dag na haar prik). Als ik voor mijn vakantie volledig beschermd zou willen zijn, dan zou ik al over een goede 3 weken mijn tweede prik moeten hebben. Dat wordt 'm niet... Ik wilde er best wat verder voor rijden maar agendatechnisch dus lastig en ik zou het toch niet redden voor m'n vakantie. Dan maar lekker rustig aan... Mijn partner is al als één van de eersten in Nederland gevaccineerd (zorg) dus hij hoeft nu niet.
Op de locatie waar wij heen gaan zetten ze enkel moderna. Ik ben totaal niet bang voor de prik etc dus we gaan het wel zien. Ik ga ook preventief paracetamol nemen (al is dat vanwege ander lichamelijk ongemak eigenlijk standaard) dus we gaan het wel zien. De 2e prik krijgen we ook midden in onze vakantie. Komt vast goed
Ik kon vorige week dinsdag plannen en en dinsdag 15 juni aan de beurt. Tweede 20 juli dus ik ben klaar voordat ik op vakantie ga. Man ook
Ik mocht vandaag plannen (1986) en kan morgen al terecht er was een plekje vrij gekomen. Moet er wel een stukje voor rijden maar de tweede kan hier in de buurt. Ideaal want anders was de eerste mogelijkheid net in onze vakantie.
Ik heb een uur geleden een afspraak gepland voor 20 juni, maar wacht nog steeds op een bevestiging.. Duurde het bij jullie ook zolang?
Ik ben van 86 en ik kon binnen 2 weken terecht. Maar de tweede vaccinatie kwam dan niet goed uit met onze vakantie. Dus ik heb nu een afspraak staan voor over 3 weken, dan kwam het precies goed uit en ook nog in mijn eigen woonplaats.
Ik ben ook van 86 en belde vanmiddag om afspraken te maken en toen was er net een plekje beschikbaar voor 10 minuten daarna, dus heb mijn eerste prik vanmiddag gekregen! Pfizer tweede wordt 12 juli dus mooi net voor onze vakantie, top!
Ik kan 24 juni. Woon in gemeente Utrecht, maar kon terecht in een buur gemeente. Uiteindelijk online de afspraak gemaakt. Dus duurt wel even. Mijn man was vorige week maandag aan de beurt om de afspraak te maken en kon 17 juni. Dus we moeten even wachten. Maar prima. Begin van de middag was het mega druk met bellen. Toen ik iemand aan de lijn kreeg, was er een storing. Dus ik daarna maar online nog eens proberen in te loggen met dit als resultaat. 2 e vaccinatie komt eind juli. Net voor onze vakantie.
Uit 1986, vanmiddag online een afspraak gemaakt voor 21 juni en 26 juli, 10 minuten rijden hier vandaan.
Ik had online een afspraak gemaakt vanmiddag. Snelste was 26 juni hier in de buurt. Daarna nog wel gebeld om te kijken of het eerder kon, maar dat was niet mogelijk. Ik woon in omgeving Tilburg.
Ik heb gister telefonisch een afspraak gemaakt. Ik kan 15 juni terecht op 20 min rijden. Helemaal super zo snel wat mij betreft.
Wij hebben afgelopen maandag een afspraak gemaakt en kunnen zondag 13 juni terecht voor de eerste en de 2e op 18 juli. In onze eigen woonplaats. Kan tegelijk met mijn man. Vakantie hadden we nog niet gepland dus plannen we nu mooi vanaf 1 augustus
Helaas niet gelukt om nog voor de vakantie volledig ingeënt te zijn, nu maar hopen op makkelijk kunnen testen of nog beter veel groene landen!
Dinsdag gebeld om 8.30 uur en ik ben zondag aan de beurt (Amsterdam). Ik had mazzel met een leeg plekje want voor man maakte ik aansluitend een afspraak en die kan pas 29 juni terecht.
Nu net een afspraak gemaakt: 27-06 de eerste en 03-08 de tweede. In een nabijgelegen stad kon ik a.s. woensdag al voor de 1e prik terecht, maar nu zijn beide afspraken in mijn eigen woonplaats én in de avond, ideaal dus
Ik zat bij de griepprik groep en kon 6 dagen later terecht. Ik moest wel naar andere stad 20 km verderop maar dat maakte me niet uit. Mijn man moest 13 dagen wachten voor dezelfde locatie.