Ik moet elke keer opnieuw beginnen, dan maak ik een stomme fout met een komma ofzo en dan rekent hij elk woord dat daarna komt fout. Ben ook een beetje ziek, dus 't is misschien eerlijker als ik over een week het testje nog eens doe.
RESULTATEN VAN DE TYPETEST Dit zijn de volledige testresultaten: - Test Naam: Johan de Witt - Datum: 2010-03-17 20:27 - Testduur: 03:00 - Bruto Snelheid: 359 APM - Fouten: 1 - Nauwkeurigheid: 99% - NETTO SNELHEID: 357 APM Hier ben ik best tevreden mee hihihi
RESULTATEN VAN DE TYPETEST Dit zijn de volledige testresultaten: - Test Naam: Johan de Witt - Datum: 2010-03-17 20:37 - Testduur: 03:00 - Bruto Snelheid: 360 APM - Fouten: 15 - Nauwkeurigheid: 91% - NETTO SNELHEID: 330 APM Ik zat heel vaak komma's te typen doordat ik door die lijntjes dacht dat er een komma stond, heel irritant! Ik vond het heel erg slecht gaan, ik kan heel snel typen, maar overtypen vind ik best lastig. Maar het valt me nog heel erg mee! En ik heb geen numlock op mijn laptop dus moet echt zoeken naar de cijfers, irritant! (als je het snel wil doen ) Ik heb trouwens wel een typcursus gehad 15 jaar geleden, daar pluk ik nog de vruchten van! Ik type trouwens dus ook blind, behalve de cijfers (op de laptop dan) en die rare haakjes . Ik ga het zo nog eens proberen!
De mijne! RESULTATEN VAN DE TYPETEST Dit zijn de volledige testresultaten: - Test Naam: Johan de Witt - Datum: 2010-03-17 21:42 - Testduur: 03:00 - Bruto Snelheid: 303 APM - Fouten: 3 - Nauwkeurigheid: 98% - NETTO SNELHEID: 297 APM Netjes voor een kantoormiep!
Na bijna 2 jaar zonder werk te zitten, vond ik 't best netjes! Nooit typecursus gehad, en toch typ ik blind. Morgen overdag nog eens proberen als ik meer wakker ben
Hier kan ik best mee leven, maar er staan veel k.u.t woorden in, waarbij ik even moest kijken, normaal typ ik blind!!
Bij mij doet hij het nog wel. Ik ga de uitslag van de test maar niet hier neerzetten Ik hou geen score meer over hahaha ben het helemaal verleerd.