Na hoogstwaarschijnlijk een VMK vorige maand kan ik deze cyclus mijn ei niet vinden. Niet met ovulatietesten en niet met 'gevoel', normaal gesproken voel ik hem echt heel duidelijk en deze maand niet. Ik betwijfel dus of ik hem uberhaupt heb gehad. Mijn vraag is nu kan ik er dan wel op rekenen gewoon ongesteld te worden aan het einde van mijn cyclus? Of is alles nu in de war? Kun je wel ongesteld worden zonder eisprong? Het is de eerste keer sinds 8 maanden dat dit mij overkomt . Kunnen jullie me alsjeblieft helpen/geruststellen? Ik vind het zo erg dat ik deze maand geen kans op een zwangerschap heb .
Wat ik ervan weet, is dat je wel gewoon ongesteld kunt worden hoor! Aangezien jij zo regelmatig bent, wacht eerst s af of je niet gewoonb na 30-32 dagen ongi wordt.........helaas dan geen ei gehad.......denk dat dat de grootste kans is. Je kan zo'n vreemde lange cyclus krijgen, maar als ik jouw onderschrift zie hope, denk ik het niet. Dat is wat ik denk.................Doe je niet aan tempen?
Oja, dat erg vinden dat je geen kans op zwangerscahp hebt.............begrijp ik volkomen en ik leef met je mee! En nog even wat betreft geen ei.........ik heb nooit donkere ovutesten ben even by gyn onder behandeling geweest en moet nu zelf 6 maanden proberen.......ik had dus nooit hele donkere ovutesten en volgens ff geen ei in maand oktober, maar volgens gyn wel, want eitje was gesprongen.........is dus niet altijd helemaal betrouwbaar hoor eigen interpretatie! Om je een beetje hoop te geven
Toen we aan het klussen waren voor onze oudste, was ik de keer voordat het raak was na 19 dagen al ongesteld. Bij de 1e echo heb ik dit verteld en zij vertelde mij dat ik toen waarschijnlijk geen eisprong heb gehad, dit is meestal alleen als je cyclus 21 dagen of langer is. Dus ik heb toen geen ei gehad, maar werd wel ongesteld.
Hoi Loe, Ik heb juist hele duidelijke ovu testen met een lijn donkerder dan de controlelijn. Voor het eerst nu dus niet. Ik temp niet, omdat ik het voel en de ovu testen gebruik. Alleen is het deze maand dus helaas totaal onduidelijk ondanks deze twee middelen. Bedankt voor het meevoelen, erg he.. we hebben wel heel wat te verduren vind ik Andrea, bedankt voor je reactie alleen heb ik een vraag. Ik begrijp niet helemaal goed wat je bedoelt? Dus als je cyclus langer dan 21 dagen is heb je geen eisprong of juist wel? Groetjes, Hope