Hoe snel loopt action ovulatietest op

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mamavanle, Jan 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

Sep 18, 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Aanstaande donderdag krijg ik mijn controle hystroscopie om te zien of ik weer verklevingsvrij ben en hoop dan direct weer door te mogen om zwanger te worden alleen nu heb ik het gevoel dat mijn ovulatie eerder dan donderdag zal zijn. Donderdag zou ik precies 14 dagen na eerste lm zijn en normaal gesproken is mij ei rond dag 16....echter door alle kunstmatige hormonen en korte menstruaties heb ik het idee dat mijn cyclussen ook korter geworden zijn. Voor de zekerheid ovu test van action gedaan vandaag en er staat al een heel licht streepje. Hoeveel dagen zal het duren voor de test positief word??? Pfff hoop dat het niet voor donderdag is.

2. Yale

Yale Actief lid

Oct 26, 2011
    292
    2
    18
    Tis pas mijn eerste ronde met ovulatie testen maar k gebruik ook van de Action en heb nu al 3 dagen een heel licht streepje. Ben begonnen op dag 7 (laatste cyclus was maar 24 dagen)

3. LJJ

LJJ Fanatiek lid

Nov 20, 2015
    2,376
    1,350
    113
    NULL
    NULL
    Bij sommige loopt de test inderdaad op, maar valt niet te zeggen hoe lang dat duurt.
    Soms kan hij ook aflopen en dan ineens knallen. Blijven testen en dan zie je het vanzelf.

4. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

Sep 18, 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Thanks voor jullie antwoorden! Hopelijk duurt het nog even voor de testen oplopen!

Share This Page