Lieve meiden, Een vraag... Jarenlang had ik een zogenaamd model-cyclus; 28 dagen. Er zal wel geen verband zijn, maar sinds mijn kijkoperatie (ruim een jaar geleden) liep dat ineens op tot 30 dagen. Daar was ik net aan gewend maar vandaag, nu ik 2 dagen over tijd ben, besef ik: de laatste maanden was ik vaak 2 a 3 dagen over tijd. Maarja is en was er wel sprake van 'over tijd'? Volgens mij is mijn cyclus gewoon weer langer geworden; 32 dagen dus. In ruim een jaar zijn er dus 4 dagen bijgekomen. Wat betekent dat? Is dat medisch uit te leggen? En is het eerder positief of juist negatief?... Voor een beter beeld van mijn situatie/achtergrond op vruchtbaar/medisch vlak verwijs ik jullie naar de 'voorstel-pagina' want aangezien ik nog maar net kom kijken hier op de site, heb ik daar een gezellig kennismakingsritueel gehad. Liefs!
ja als je steeds niet zwanger bent...word je cyclus idd langer,,volgens mij binnen de 40 is het nog geen risico
Een vriendin van mij heeft ook Endo. Haar cyclus werd ook steeds langer. Ik weet het niet precies hoor maar zou het ook niet daardoor kunnen komen?
Zolang je een cyclus hebt tussen de 25 en 35 dagen wordt deze als normaal gezien... Standaard eronder of er boven is een reden om aan de bel te trekken...