help... vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Happygirl86, 14 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ik zit nu al op mn 35e cyclusdag, mn vorige was 34 en ik weet niet wanneer mijn NOD is, ik heb vanochtend getest maar negatief.

En toch heb ik de hele tijd een soort misselijkheidsgevoel en mn buik borrelt de hele tijd. Ook heb ik een hongergevoel terwijl ik net heb gegeten. Wie herkent dit ook?

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik herken dit van mijn ronde 1 en 2 en 3....
    Toen was ik nog aan t ontpillen :S (en misschien nu nog wel maar goed)

Ik zou er over een paar dagen nog een testje tegenan gooien :)
    Ik ga in ieder geval voor je duimen!

3. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    ik herken het doordat mijn ongi er dan aankomt, sorry joh, ik heb liever anders nieuws voor je maar,ik ben ook nog niet zwanger geweest, er zijn ook genoeg meiden die wat later positief testen, dus ik zou nog even wachten en dan nog eens testen! Succes he, liegs

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Je bent ook nog maar kort gestopt met de pil, dus je lichaam moet even in z'n ritme komen.
    Ik ben ook vaak misselijk voor mn nod en een buik die borrelt, voor mij zegt dat vaak dat ik ongi ga worden.
    Je lichaam kan je zovaak 't gevoel geven dat je zwanger bent, maar terwijl dat niet zo is.

Ik hoop 't voor je, maar bijt je er niet aan vast!

5. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Haha ik weet het inderdaad, maar ja je blijft er toch aan denken. Normaal heb ik het altijd warm en dan weer koud/ van die warm/koud momenten, en dat heb ik nu nog niet gehad. maar ja het is gewoon afwachten. Ik denk dat ik ongie ga worden, als ik daar rekening mee houd, kan het altijd meevallen ;)

Deel Deze Pagina