Kriebels voor een. 2de (net bevallen )

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HMT, 2 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    De titel zegt het al
    Het kriebelt hier nu al voor een 2de hahaha
    2 maanden geleden bevallen en nog niet ongesteld geweest maar toch kan ik nergens anders aan denken, mijn man wil in juni weer gaan klussen als ons prulleke 6 maanden is

Meer dames die hier last van hebben?

2. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ja hoor hier hetzelfde... Helaas ben ik een flinke poos erg ziek geweest, daarom nog niet eerder begonnen. Maar nu ik me beter voel heb ik er helemaal zin in!

3. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ik herken het van toen ik net bevallen was.
    Had de wens ook heel sterk, in mijn geval denk ik nog de hormonen toen.
    Nu ben ik er echt weer klaar voor, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk :)

4. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zounier ook goed kunnen hoor hahaha zei gister tegenmn man pas als ik ongesteld ben geweest weet ik zeker of ik het wil dan zijn de hormonen grotendeels mnlijf uit hahaha

5. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk he de gedachten dat je er dan 2 kort op elkaar hebt
    Lekker samen spelen en zo

Vraagje he als je een kzs hebt gehad moet je dan niet eenjaarwachte officieel?

6. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik had dat ook na de bevalling van de eerste, kriebelde al heel vlug weer. Gelukkig wel even kunnen wachten want ik vind nr. 1 en 2 nu toch al dicht genoeg bij elkaar. :D

7. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    O ik kon er na de eerste bevalling niet aan denken om nog een kindje te krijgen. 3 jaar na de eerste kwam hier de tweede. Door de makkelijke tweede bevalling wel snel voor een derde gegaan.

8. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Het lijkt mij in het begin wel zwaar hoor, maar als ze wat ouder zijn weer makkelijker omdat ze dan veel aan elkaar hebben... En voor hetzelfde geld duurt het nu weer 2 jaar, dat weet ik niet.

Nee dat heb ik gevraagd aan mijn gyn en het kan geen kwaad, alleen voor je eigen herstel is het beter om minimaal een half jaar te wachten.

9. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Oh zo herkenbaar! En wat heb jij een geluk dat je man er hetzelfde over denkt! Hier moet ik nog maar zien wanneer hij zover is!

10. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Hier ook alweer kriebels, maar mn man nog niet hoor. Wij gaan er vlak voor de tweede verjaardag van ons mannetje weer voor. Duurt nog errug lang...:$:D

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Oh herkenbaar! Hier ook al snel weer kriebels voor een 2e. Bij ons zoontje heeft het 2,5 jaar geduurd voor ik zwanger was dus hebben na de bevalling geen anticomceptie gebruikt. Wij hadden echt niet verwacht dat ik zo snel weer zwanger zou zijn. Onze kindjes zullen 1,5 jaar schelen en wij zijn er blij mee. Zal vast pittig zijn dat beseffen we heel goed maar dat zal vast allemaal goed komen.

12. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat het bij de eerste zo lang heeft moeten duren
    Wel heel fijn dat dat nu niet het geval is geweest voor julliezal idd wel pittig zijn maar denk dat het over een oaar jaartjes hartstikke leuk is dat ze veel meer dingen samen delen omdat ze maar zo weinig schele qua leeftijd

Deel Deze Pagina