op een dag verschil zit hier precies 18 maanden tussen beide kinderen. Ik het begin was dit vreselijk druk, nu is het superleuk. Ze zijn elkaars beste vrienden en ik ben blij dat ik zo snel uit de babytijd ben. Ik ben geen babymens geloof ik.
Dochter was 11 maanden toen ik weer zwanger raakte. Er zit dus 20 maanden tussen. Dit was een bewuste keuze.
buiten het feit dat ik ontzettend verliefd ben op m'n meisje weet ik überhaupt niet of ik dit nog een keer wil doen Ik vond die 9 maanden zwangerschap echt geen pretje, alles was met de baby goed hoor maar voor mij was het echt uitzitten.. Niet voetballen, aankomen, nog meer aankomen , in de picture staan, niet meer goed kunnen werken, keizersnee..nee daar ga ik over een aantal jaar maar weer eens over nadenken. Ik ben gewoon niet zo goed in zwanger zijn denk ik
Gezien ons eerste kindje lang op zich heeft laten wachten wil ik niet te lang wachten met een tweede... Daarom gaan we het deze maand weer proberen, ik hoop dat het deze x sneller lukt als de vorige x
Hier eind december onze eerste gekregen we willen het in juni/juli weer gaan proberen voor een 2de Heb altijd geroepen dat er minimaal 3 jaar tussen zit maar toen onze eerste geboren was hadden we het de eerste nacht al over een 2de haha Ik hoop dat er tussen de 1 jaar en 3 maanden en. De 1 jaar en 9 maanden tussen zit zoiets Van de eerste was ik heel snel zwanger maar ga er maar niet vanuit dat dat dit keer het zelfde is Ik ben overigens nog steeds niet ongesteld dus dat wachten we eerst maar eens af hahahah
Wij wilden zo'n twintig maandjes verschil tussen de eerste en tweede. maar doordat het tot nu toe maar niet lukt om zwanger te raken van een tweede, gaat die twintig maanden dus niet op. We zijn blij als we weer in verwachting mogen raken, ook al zit er dadelijk drie of vier jaar leeftijdsverschil tussen.
Hier al snel weer een tweede na de eerste. Er zit 1 jaar en 4,5 maand tussen. Daar hebben we (voor zover mogelijk) bewust voor gekozen. We genoten zó van die eerste, dat we dat snel weer mee wilden maken. Het ging ook prima. Geen moment spijt van gehad. Qua drukte heb je altijd wel een keer last van spitsuur. Maar dat zal je ook hebben als er langer tussen zit. Ik vond het heerlijk dat mijn oudste alles klakkeloos accepteerde. Geen jaloers gedoe. Daar was ze gewoon nog te klein voor. Ook zat ze nog heerlijk in de box te spelen als ik de jongste aan het voeden was. Luiers en hapjes etc. gaan ook gewoon in 1 moeite door. Het enige nadeel is, dat je, vanaf dat ze niet meer in de kinderwagen slapen, overdag best aan huis gebonden bent vanwege de slaapjes van beide kids... Wel had ik na de tweede het gevoel van, nu is het wel ff goed voor mijn lichaam om iets langer er tussen te houden. Twee zwangerschappen en bevallingen + borstvoedingsperiodes achter elkaar is toch echt wel een uitputtingsslag...
Wij gaan nu voor een tweede kindje. Vanwege mijn leeftijd ( word in april 38 jaar) wilde ik niet te lang wachten om weer te proberen zwanger te worden. Afwachten wat ons gegeven gaat worden!
Hier tussen de eerste 2 precies 2 jaar verschil. Ik raakte zwanger net na de eerste verjaardag va de oudste. Ik vond het prima te doen.... Kwa drukte viel het ook wel mee eigenlijk, en wat helemaal leuk is dat ze zoveel aan elkaar hebben omdat ze maar 2 jaar schelen.
Na ongeveer 8 maanden was ik zwanger van de 2e, iets eerder dan gepland maar we waren er wel heel gelukkig mee. Meiden schelen precies 17 maanden. Het is best pittig maar ook heel leuk. De oudste is dol op de jongste, kan voor niks beters wensen. We willen heel graag nog een 3e kleine erbij, maar deze keer gaan we toch echt minstens 1,5 jaar wachten. Anders hebben we 3 kinderen onder de 4 en dat lijkt me toch wel erg lastig.