He, wat herkenbaar dit allemaal. Momenteel ook zwanger bijna 30w en ook wij hebben het er al over om toch weer snel DD te bellen. Helaas geen cryos. In juni uitgerekend en denk in sept weer beginnen met de supplementen en eind okt afspraak maken, kijken of alle waardes op orde zijn.. Ik kreeg vaak te horen, zou je niet eerst even genieten en dan aankijken of je weer wilt maar de wens voor een tweede is er nou eenmaal.. Ik hoop voor mezelf dat ik er iets relaxter in kan staan en de druk van 'moet lukken' minder zal zijn aangezien we al gezegend zijn met 1 wonder. Blijkbaar is het dus toch niet zo gek dat mensen er vrij snel weer in willen gaan.. Fijn om te lezen
Ik moet er nog even niet aan denken. Ik ben nog veel te druk met genieten! Dl zit nu in zo'n leuke fase met ontdekken en ontwikkelen. Ik moet er nu niet aan denken om moe en misselijk te zijn van een zwangerschap. Hier iui gehad en het duurde vooral een poos eerdat we de juiste geneesmiddel cocktail hadden gevonden voor mij. Die tijd besparen we de volgende keer natuurlijk.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Je moet doen waar jij je prettig bij voelt! We hebben 5 jaar op onze zoon gewacht (icsi 2, verse tp), na 10 maanden hebben we ons weer aangemeld voor een cryo tp. Echt heel veel eerder wilden we niet en had ook niet gekund ivm keizersnede. De eerste cryo is blijven plakken en dochterlief ligt nu boven te slapen
Onze dochter is nu bijna 15 mnd en heb deze week een cryo tp gehad. Bij mij is het ook mijn leeftijd die meespeelt waardoor ik niet te lang wilde wachten. Bij het VU willen ze dat er minimaal 1 jaar tussen zit en dat je dan 2 maanden volledig gestopt bent met bv.