Hoe snel na bevalling hadden jullie weer (onbeschermde) seks?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Buitenleven, 7 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Na 4 maanden. Had nog steeds veel last down under.
    Was vanaf een maand alweer aan de pil.

2. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Wij hadden na 4 weken weer seks (met voorbehoedsmiddel) maar wel heel voorzichtig ivm knip. Maar gelukkig vond ik het niet vervelend of pijnlijk. Ik ga nu weer aan de pil ;)

3. Daan90

Daan90 Bekend lid

10 mrt 2013
    651
    3
    18
    Jeetje wat snel bij sommigen! (niet veroordelend bedoeld).
    Ik moest er echt totaal niet aan denken, maar had dan ook behoorlijk last van mijn knip en hechtingen, was helemaal blauw van onder.
    Denk dat het ruim 6 weken was zoiets en toen nog steeds heel voorzichtig omdat het echt nog pijn deed. Veel eerder kon ook niet want heb ook echt bijna 6 weken gevloeid.
    Denk dat het pas na 6 maanden weer wat minder pijn deed, dus tot die tijd was het echt maar sporadisch.

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik had met 7 weken de nacontrole bij de Vk. Die avond durfde ik het weer aan. In alle eerlijkheid was dat ook de dag dat ik voor het eerst weer alles durfde bij te werken en na het litteken van de knip durfde kijken. Aangezien ik zwanger ben geraakt via ivf hebben we nooit meer bescherming gebruikt.

5. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Ik was na 2 mnd weer ongesteld en met 3 mnd weer echt seks gehad. Al moet ik zeggen dat het door de knip bij de bevalling niet echt prettig te noemen was de eerste keer. Ben ook niet van plan snel weer zwanger te worden, spiraal staat gepland voor over 2 weken.

Deel Deze Pagina