Wat bedoel jij precies met voorweeen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Mary1981, 5 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Ik heb het idee dat iedereen wat anders bedoelt als het gaat om het hebben van voorweeen? Wat bedoel jij hier precies mee? Mijn vk heeft hier nl. een andere interpretatie van dan ik en dat zette me aan het denken.

Ik dacht dat dit ook voorweeen waren: harde buiken, afgewisseld met flinke steken in lies of vagina, zere onderrug ter hoogte van stuitje, af en toe een flinke kramp, drukke baby en daardoor gevoelige baarmoeder en flinke druk achter schaambot. Dit alles ging ongeveer 10 uur! achter elkaar door, non stop. Maar nooit werd het zo pijnlijk dat ik niet meer kon praten oid. Het werd wel irritant.

Wist dus wel dat het niet het echte werk was, maar omdat ik nog een niet verstreken baarmoedermond heb belde mijn vk om te vragen of ik voorweeen had gehad. Als ik dat had gehad had ze nl. nog een keer proberen te strippen. Enfin, bovenstaande vond zij dus geen voorweeen.

Daarom ben ik zo benieuwd wat jullie nu precies onder voorweeen verstaan als jullie het daarover hebben. Wat voel je en welk pijncijfer 1-10 geef je het?

2. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Hoi Mary,

ik ben vorig jaar juni bevallen van me dochtertje en heb twee weken last gehad van zogenoemde voorweeen!
    Dit is het beste te vergelijken met hevige menstruatiekrampen, de dag dat ik ging bevallen had ik niet door dat het begonnen was omdat het in het begin ook zo voelde!Ik was al drie cm verder voordat ik wist dat het begonnen was!;)

De pijn is niets vergeleken bij de echte weeen, maar wel het begin ervan en dan bouwt het op en dan voel je ineens dat het echt begonnen is!

Liefs baby

Deel Deze Pagina