Ik wou meteen een tweede toen ik mijn dochter in mijn handen kreeg. Zo zalig was dat gevoel. Mijn dochter is nu 7 maanden oud en ik heb nog maar 3x mijn menstruatie gehad omdat ik bv geef, en dan ook nog eens zo onregelmatig. Hopelijk is het snel raak en heb ik ook een 2de wondertje.. Ik kijk er echt naar uit. En ik kan precies niet meer wachten.
Mijn dochtertje is net 1 jaar en dat vinden we een mooi moment om weer te proberen. Spannend dus 😉
Ooooh ik wilde direct na de bevalling wel weer. En die wens was echt blijvend. Vanwege de hernia van mijn man kon het niet. Nu is onze jongen bijna 2 en ben ik heel blij dat ik nog even gewacht heb. baby is makkelijk en fijn, maar vanaf 1 jaar begint het opvoeden en dan is het erg fijn als je je nog even alleen op hem kan focussen. nu zijn we inmiddels wel bezig voor een tweede.
nu 12 weken mama, maar vanaf het begin al het gevoel: jaaaa ik wil er nog 1! Ik heb een fijne zwangerschap gehad en hier ook echt van genoten, en ik geniet nu ook ontzettend van ons meisje hier sowieso verplicht een jaar wachten ivm de keizersnede, maar vl kijkt mij zo aan als ik het over een 2e heb dus denk dat we iets langer wachten. Is vind 2,5 a 3 jaar een mooi leeftijdsverschil. Maar je hebt het niet voor het zeggen hoe lang het duurt....
Ik had hetzelfde gevoel alweer na een maand of 6. J. is nu bijna 8 maanden en we zijn weer aan het ''klussen'' Ik vind het heerlijk zo'n baby, J. was ook erg makkelijk dus vandaar misschien. daarbij vind ik het korte leeftijdsverschil ook erg leuk!
Ik wil dolgraag voor een tweede gaan. Ik denk dat de extra kosten wel zullen meevallen. Ik wil er dus wel voor gaan. Volgende maand dus waarschijnlijk. Hopelijk wordt binnenkort na 2.5 jaar ons appartement verkocht en kunnen wij het huis waar we nu wonen kopen. Dan wil ik dolgraag een tweede kindje.
Nou dit dus. Eerste 2/3 maanden had ik erg sterk het gevoel een tweede te willen. Dat is nu een heel eind afgezakt. Hier ook een makkelijk kind maar no way dat ik snel een tweede kindje wil. Bovendien loopt het lichamelijk nu ook niet zo lekker. Het is beter dat ik even wacht met zwanger worden. En daarbij geniet ik nu echt van ons meisje, moet er niet aan denken iets van haar eerste jaar te moeten missen omdat ik ziek ben van een 2e zwangerschap. Misschien dat we voor een tweede gaan als ze 2 is... who knows.
Onze 2e is nu bijna 7 maanden en hebben nog een meisje van 2 jaar. Maar hier kriebelt een 3e ook heel erg!! We zijn tot nu toe nog van plan om te wachten totdat de jongste 3 is. Stiekem hoop ik dat we toch wat eerder beginnen. Ik vind het heerlijk