ik heb vandaag positief getest en ben sinds anderhalve week ofzo bek af , veel moe dus en rug pijn en gevoelige tepels
Bij deze zwangerschap een paar dagen na de bevruchting, heb dan ook 2 weken geroepen dat ik zwanger was terwijl er nog geen test was die het aan kon tonen
Ff denken, ik was af en toe misselijk en had last van een beenwee achtig gevoel. Daarnaast hele sterke intuitie..
Ik "wist" het dit keer ook vanaf een dag of 5 voor NOD, omdat ik me anders voelde. Licht in het hoofd vooral. Hoop voor je dat het raak is! Neeke
Ook ik had al heeel snel dat 'mama' gevoel, ik wist het gewoon, zelfs mijn vriend wist al dat ik zwanger was voordat ik teste.. gek he? Dat oergevoel overheerste boven de evt symptomen. Ik voelde wel wat buikklachten net als anders wanneer ik ongesteld moest worden, maar toch voelde het net iets anders.. niet uit te leggen...
Dus je kan dat echt al heel vroeg voelen? Ik heb namelijk al een paar dagen heel erg zere tepels. Heb ik anders nooit. Volgens mn temp. curve ben had ik waarschijnlijk vorige week mn eisprong. Maar ik denk steeds dat het te vroeg is om nu al symptomen te hebben. Maar die hele zere tepels vind ik wel heel gek.
Een week ongeveer voor mijn NOD had ik ook het gevoel dat ik zwanger was. En omdat ik 'last' had van - gevoelige tepels + gespannen borsten - de hele dag door hongergevoel - andere gezichtsuitdrukking! - heel veel dorst Ik kan het niet goed uitleggen, maar voelde het ook gewoon! Bijzonder he dat je intuitie zo sterk kan zijn!
Ik heb op dit moment ook branderige tepels misschien is het wel een teken Zijn ze bij jou iedere dag branderig?
ik had ongeveer een week voor m'n NOD al wat last van misselijkheid en een zeurend gevoel in de onderrug en onderbuik.... Voelde me ook gewoon anders dan anders, vreemd gevoel, moeilijk uit te leggen. Maar had wel het gevoel dat het raak was, en dat was gelukkig ook zo!
Ik kan nu ook hierover meepraten jippie. Ik wist het ook een week voor mijn NOD.. gewoon een gevoel dat je anders bent. Nu eigenlijk nog nergens last van, wel wat steekjes in mijn lies en onderbuik en ook wat hongergevoel heel de dag door.. hopelijk is het voor jou ook snel raak.
hey nou ik heb dus al 1 week miss iets langer last van zeurend gevoel in onderrug en in mn buik soms kramp en verstopping ... k ben de laatste keer 2 weke gelede ongesteld geweest maar omdat k met de pil ben gestopt kan het toch zo zijn de dokter zegt ik moet over 2 weke teste kheb ook last van witvloed en heb dit allemaal echt nog nooit gehad ben ook erg moe maar vat de slaap niet het kan natuurlijk vanalles zijn mjaa 1 test gaf positief aan en een niet duss ben benieuwd over 2 weekjes eventjes aftelle
Heb sinds 4 dagen buikpijn en ook al 4 dagen misselijk geweest. Vandaag is dag 25 van mijn cyclus en normaal is hij tussen de 25 en 28 dagen. Vind het wel spannend. Het is eigenlijk nog niet de bedoeling om alweer zwanger te zijn, wilde nog 2 maandjes wachten. Ik wil ook nog niet testen, had ik me voorgenomen, maar vind het wel moeilijk om het niet te doen. Ik wacht maar gewoon nog een paar daagjes af.
Hey Nynke, Wauw wat een mooie buik had je zeg! Wat is Jiri schattig. Wat is hij anders dan toen hij geboren was heh? Ik wens je veel succes met wachten, hoop toch dat je postief test . Groetjes Vanilia
Ik droom nooit. Behalve als ik zwanger ben. En nu droom ik dus,maar voel mij totaal niet zwanger.....
Ik droomde ook veel in het begin van mijn zwangerschap. Nu ook niet meer. (tenminste, kan ze niet meer herinneren). Ben overigens nu niet zwanger, vandaag gehad.